Bij mij net zo.... soort van achtergrond opvulling he? laptop op schoot..... kat ernaast en zo vliegen de uurtjes langzaam weer voorbij, haha! Ga mezelf zo maar eens de douche inslaan! Heb je dat nu ook,.... dat je al die zw schapkleren zo zat ben???? Kan niet wachten om weer lekker te gaan shoppen en gewoon alles weer aan te kunnen!!!!
meiden , ben hier hoor!!! weeen hebben weer niet doorgezet. wil vannacht wel eens een rustige nacht zo en nu ff reageren op iedereen hoor!
Veronique , wat een snoezige baby!!!! echt zoo lief! geniet er maar lekker van! (maar dat zul je vast wel doen) Lillibit ,ja ik ben die kleding zoooo zat!!!! heb zin om mn eigen kleding weer aan te doen he wat balen dat je zo wordt geschopt..... en je hebt al zulke pijnlijke ribben! Ukkie , wat leuk dat je meeleest! Roosenzo , bij jou ook nog niets... had echt gehoopt dat het nu wel eens zou beginnen. Na ja miss als je koffietijd kijkt Fijn dat je zoontje weer thuis komt!!!! dat geeft miss ook weer wat afleiding of niet? Hoe is het trouwens met je steken? heb je daar nog steeds last van?
nee nog geen baby! En tis nu weer rustig! zo tegen 1700 beginnen telkens de krampen en dat gaat de hele nacht door.... overdag voornamelijk heel veel harde buiken... uiteindelijk val ik wel in slaap.... en de volgende ochtend word ik weer wakker en start het opnieuw!
Lillibit - ik bedacht het me vanmorgen nog dat met die kleren. Heb nog maar een paar dingen die lekker zitten en dat heb ik nu dus erg vaak aan en dat ben ik wel zat. Ella - jammer dat het maar niet door wil zetten, maar kan wel zo zijn dat die voorweeen al wel hun werk doen natuurlijk. Ik heb helemaal nergens meer last van, geen steek meer dus. Was maar 1 dagje, weet nog steeds niet wat het was. Lucas gaat wel voor wat afleiding zorgen hoor, we moeten straks eerst voetbalplaatjes inplakken heb ik begrepen
oo hahaa Roosenzo! nou dan ben je wel lekker even leuk en gezellig bezig met je zoon! Leuk hoor die voetbal plaatjes! Dus jij had maar 1 dag die krampen/steken?? zo anders verloopt het bij iedereen he....... Lillibit , heb je nog een mooie foto van je nieuwe lamp?? En wat vond je man ervan??
Waren niet echt krampen hoor, gewoon een steek rechts onderin mn buik. Was wel raar. Kon er bijna niet van lopen en de volgende dag had ik nergens meer last van. Ga maar eens een rondje doen met Enzo (mn hond).
Roosenzo- Leuke naam voor een hond, Enzo!!!! Vamnmiddag dus lekker plaatjes plakken?? Ja, ik heb dus ook de hele tijd hetzelfde aan... heel saai.... ben normaal gek op kleding, en nu dan zo beperkt! Maar bijna niks zit lekker meer! Als ik thuis ben en blijf, kies ik lekker voor een joggingbroek, dat zit me het beste nu! Voel me net zo slons, haha! Ik zal zo eens een foto van d elamp maken en plaatsen..... moet eerst ff bijkomen.... heb gedouched en ben dan daarna helemaal kapot, hahaha!
rustig aan lillibit!!! die foto komt wel! ja hier ook altijd thuis in een fleece broek (soort van jogging/relax broek) als ik naar buiten moet , dan snel spijkerbroek aan , maar zodra ik binnen ben gaan de relax kleren weer aan!
Haha, hier is de foto al hoor! Ik dacht, als ik het nu niet ga doen, dan nooit meer, hahaha! Er moet nog een fitting in de lamp gemaakt worden, en worden opgehangen..... hij staat nu ff op de ledikant! Best hysterisch is hij he?
wat leuk zeg! hele leuke lamp hoor! En zo lekker vrolijk!!!!!! hopelijk hangt ie snel! ik heb net een wipstoeltje gekocht...... ''fisherprice Rainforest wipstoeltje'' zoooo lief!!!!!! die wilde ik al zo graag! En zag em nu op marktplaats staan.....! leuk he!
nee vind ik niet hoor!! vind em erg leuk! En met name voor in een kinder/baby kamer! Wat vind je man ervan?
Ja, de lamp past goed bij ons PIP behang.... daar kan je geen zoetsappige lamp bij hangen, toch? Mijn vriend vond hem ook helemaal leuk, die houd ook wel van dit soort rare dingen! Het is in ieder geval geen standaard baby kamertje bij ons, hihi! Ik ga ff je stoeltje googlen!!
Oww, edie is wel heel leuk ook!!! Volgens mij heeft mijn zusje daar een speelkleed van, zo'n babygym heet dat geloof ik?? voor op de grond, haha!
ja leuk is ie he! Heb er al zo vaak bij staan kijken in de winkel , maar vond 100 euro echt teveel geld daarvoor... En nu heb ik em gevonden!!! ben zo benieuwd! ja klopt , babygym heet dat! is ook zo leuk he!
Dat is wel veel geld ja! Nu dus via marktplaats? Ik zit elke keer te kijken op marktplaats voor de wrappers van lodger en snoozebaby.... ben gek op doeken en wikkeldekens en heb er al een aantal, nieuw gekocht en gekregen dan. Helaas zijn ze erg duur. Op marktplaats zie ik er leuke aanbiedingen tussen staan, maar durf ze op de een of andere manier toch niet te bestellen......