Laatste week.... kan niet meer wachten!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lillibit, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ik vind doeken (met name fleece doeken) en wikkeldekentjes ook zooo leuk!!!
    Heb al best wel veel fleece dekentjes :):):)

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, hier nog een die gek is op doeken en dekentjes...... :) was ik als kind al trouwens!
    Heb er dan ook al veel te veel gekocht, hihi! Heb ze zowel van Lodger als van snoozebaby, en daarnaast ook nog wat goedkopere.... lag pas bijvoorbeeld bij de kruidvat een aanbieding, die moet dan ook mee, haha!

En het erge is..... ze zijn nu nog allemaal redelijk neutraal qua kleur... omdat we nog niet weten wat het wordt!
    Maar ik weet nu al dat ik er straks weer ga kopen... passende bij het geslacht! Als het een meisje word moet ik toch echt nog wel een roze dekentje hebben hoor!! :p:p

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahahahhaaa ,
    maar idd! dat vind ik ook hoor!!!
    dan moeten er gewoon nog wat dekentjes bij! ;)

Ik ga zo even de kinderwagen bak van zolder halen en opmaken....
    dan zet ik die vast in de kinderkamer! ;)
    Verder heb ik nog een muziek mobiel , die mogen mn ouders meenemen. Heel lief joh , zij hebben ook een box gekocht! En een ledikantje met alle beddegoed!! lief he!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    owja om nog even op die dekentjes terug te komen...
    ik heb voor in de wieg of wandelwagen een heeeeeeeeeeeeeel snoezig dekentje van nijntje zilver!!!
    oooh die is zooo zacht en lief! ;)

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    dAS een goede.... die bak en de wagen liggen bij ons ook nog op de vliering...... moet ik er ook maar eens af gaan halen, misschien brengt het de beeb wel op een idee..... ;)

Ben benieuwd naar dat Nijntje dekentje, die klinkt erg mooi,.... heb er nog geen wiegdeken van gezien!

Welke wagen hebben jullie eigenlijk???

Zo, ik heb gezellig visite gehad en die is nu wee weg!

ff gauw een boodschappenbriefje maken, dan mag vriendlief zo lekker alleen de weekendboodschappen doen.... nietr echt zin om de deur uit te gaan! ;)

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bedoel je dat dat bij hen staat, voor als het kindje straks daar komt, of staat dat gewoon bij jou thuis? Wel heel lief!! Mijn ouders gaan ook zelf een bedje neerzetten bij hen thuis, mijn zusje heeft ook een baby en dan hoeven we niet beiden steeds met bedjes te slepen enzo!

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat een ontzettend leuke lamp! :D Past inderdaad erg goed bij het net zo leuke behang.

Wij hebben een maxi cosi wandelwagen. Een showmodel, het was niet helemaal de kleur die ik wilde, maar wel het model. Het scheelde bijna 200 euro, dus vond het wel best ;) Als het goed is rijdt hij lekker in het bos, hoop het binnenkort te kunnen testen.

Vanmiddag hebben luc en ik de voetbalplaatjes ingeplakt, was een heel werkje, want hij had meer dan 60 pakjes. Daarna met hem en enzo naar het winkelcentrum hier in de buurt gelopen en wat boodschappen gedaan. Was geen succes. Had al een tijdje niet zo ver meer gelopen en ik kwam dus ook bijna niet meer thuis. Overal pijn. Rug, bekken, buik. Echt stom, tot een paar weken geleden had ik echt nergens last van. Nu kan ik geen uurtje meer lopen.

Nu is mn zusje er. Ze is aan het koken, dus ben benieuwd wat we krijgen straks ;)

Nou, ik hoop op babynieuws dit weekend. Van wie dan ook.

Hebben jullie ook zo'n teleurgesteld gevoel als je 's ochtends wakker wordt en er is niks gebeurd? Ik ben elke ochtend een beetje chago...slaap daarentegen wel ontzettend goed gezien de omstandigheden.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Mn vriend moet waarschijnlijk het hele weekend werken, dus wordt weer een beetje op de bank hangen, internetten, tv.... bah.

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Allemaal aan het bevallen of gewoon lekker weekend aan het houden?

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    AAAAAHHH! Mn vliezen zijn gebroken! :)

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Whaaaa stoer!!! ECHT?? En en en hoe gaat het nu?

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Heb ook echt wel weeen nu, vanmiddag ook al wel wat krampjes, maar ze zijn nu wel wat sterker. Komen ook wel ongeveer om de 5 minuten, maar duren nog lang geen minuut. Vind het echt super spannend.

12. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    JOTTEM! Wel op de hoogte houden hoor! :D

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Zal ik doen hoor!
    :)

14. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wanneer mag je de vk ook alweer bellen? Om de 5 min moeten ze komen toch, en dan een minuut aanhouden? Weet het niet meer *bloos*

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mocht gewoon bellen als ik wilde dat ze kwam :)

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Maar het is inderdaad wel een soort van regel dat je gaat bellen als je om de 5 minuten weeen hebt die een minuut duren.

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ah kijk, nou dan weet ik het voor mezelf :p Ik heb wel af en toe een harde buik, zeurt een beetje en 'gloeit' ook -alsof ik er tijgerbalsem op heb gesmeerd. Herken jij dat ook? Had ik bij m'n eerste niet, beetje vreemd gevoel. Maar ja, verder gebeurt er niets. Wel blij dat bloeddruk weer gewoon normaal was trouwens. Maandag 41 wkn en dan moet ik kennelijk ook naar ziekenhuis voor controles begreep ik... Hoe gaat het nu? Zijn de weeën al langer?

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Fijn dat je bloeddruk weer in orde was. Hele opluchting lijkt me. Mn weeen komen nu wel wat sneller achter elkaar en doen ook wel meer pijn nu. Ze duren ongeveer 50 seconde. Ze komen ongeveer om de 4 minuten, maar de pijn is nog goed te doen.

Die gloeiende buik herken ik niet...apart.

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wazig hè, dat gloeien.. weet ook niet echt of het nou van binnen of buiten is... Wow, om de 4 min! Nu gaat het spannend worden meid! Ging je thuis bevallen? Meende toch van wel? Of haal ik nu iemand anders door elkaar? Ik wil ook! Ik wil ook! Hihi...

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Kan me zo goed voorstellen dat je ook wilt. Dat had ik ook elke keer als er iemand ging bevallen of bevallen was. Was gewoon een beetje jaloers. Maar kan gewoon niet meer lang duren bij jou. Ik wil inderdaad graag thuis bevallen. Hoop zo dat dat gaat lukken.

Deel Deze Pagina