@Lilibit: Jaaaaaaaa eindelijk zeg !! Wat fijn! en inderdaad ineens een omschakeling! Worden we op dezelfde dag ingeleid Ik verloor net volgens mij een deel van mijn slijmprop, gatver Althans ik neem aan dat het een stuk slijmprop was, anders is er iets goed mis daar benee Wat ranzig zeg, sorry. Zou nou wel typisch zijn dat ik sinds vorige week donderdag naar deze donderdag toeleef, vanwege het inleiden, en dan vanavond ineens weeen krijg ofzo haha Ik wilde eigenlijk nog even naar de winkel lopen, maar nou durf ik niet meer @Brigit: inderdaad even een pauze en aan andere dingen denken, wat frustrerend is het soms he Ik hoop dat het snel doorzet!
@Biccy:: Jaa, goed he? En toevallig he, gewoon op dezelfde dag!!!! Ben zoo benieuwd hoe het ons gaat verlopen!!!!!! Haha, ik kreeg net ook opeens vette krampen en dacht ook, zul je zien...... maar goed, tis weer weg!! Jij de slijmprop ook kwijt dus? Kan me voorstellen dat je dan niet meer weg wil! Ik ga zo nog eens voor de laatste keer mijn tas controleren, hahaha! Nou, heel veel succes en we laten het hier wel weten he? Pak mijn laptop trouwens gewoon in... je weet maar nooit.... misschien duurt het wel dagen!!
Laptop meenemen heeft hier weinig zin Dus als ik het weekend moet blijven, log ik volgende week pas weer in! Jij ook heel veel succes en sterkte, gaat vast helemaal goed komen. Ik merk wel dat ik nou ineens een beetje nerveus aan het worden ben, zou alles goed gaan, is alles goed met de beeb, zou hij gezond zijn, etc etc Ik vind het behoorlijk spannend, ben benieuwd of ik deze nacht een oog dicht doe! Volgens mij heb ik alles wel in mijn tas zitten nou, ben benieuwd of de kleertjes van de beeb gaan passen, ik heb geen idee hoe groot/klein ie' is! En ja, was duidelijk een stuk prop, mijn reactie was ook 'eeeeeeeeeew gatver wtf?' en toen bedacht ik me dat het een stuk prop kon zijn hahahaha
Pfff, ik vind het opeens ook heel spannend en dichtbij hoor!!! Toch ineens heel anders dan hoe je het verwacht had he? je verwacht hier een keer met wee-en weg te gaan, en nu sta ik heel bewust mijn tas in te pakken!!!! Ik zei net al tegen mijn vriend... we gaan zo aan het laatste avondmaal, hahaha!!!!! Kan me voorstellen dat je geen oog dichtdoet! Dat voordeel heb ik dan weer...... ik krijg straks lekker een spuit en hoop eindelijk een keertje lekker te slapen!!! MMM!!!!! He, sterkte he??? De volgende keer dat we elkaar spreken hebben we hopelijk onze baby in handen!!!
allebei heel veel sterkte morgen! hopelijk gauw goed bericht. (ja ik lees nog steeds mee met jullie hoor haha)
Oh meiden, wat spannend. ik dacht even snel spieken hier aangezien ik nu eindelijk de kans heb om te slapen... Succes meiden en lillibit: EINDELIJK gaat het gebeuren! Ik wacht in spanning af!
even kort babynieuws.....ik ben gisteravond bevallen van een gezonde en mooie dochter. ik ben gelijk verliefd. later meer!
Ha meiden, Maandag ingeleid geweest en het was een enorm heftige bevalling. Vertel later meer als ik wat gesettled ben. Ben een slechte multitasker dus twee kinderen is een uitdaging Ik ben iig bevallen van een fantastische mooie gezonde zoon van 3810 gram en zo'n 55 cm lang! Liefs!
@Birgit en Jessmin: Wauw, wat goed nieuws!! Gefeliciteer met jullie kleintjes!! @Jessmin, 2 kids valt mij ook wat tegen... Ik ben benieuwd naar Lillibit!! Waarschijnlijk is ze ook al bevallen!
hey lisszy, Ben heel erg benieuwd hoe het ons zal bevallen als de kraamhulp weg is en we dan zelf helemaal eigen bezig kunnen zijn met 2 kids. Maar inderdaad, je hebt je handen er echt 48 uur vol aan per dag, veel te kort... druk druk.... en zal vast zwaar worden.
lieve meiden! Ik voel me erg vereerd om jullie namens Lillibit te mogen laten weten dat zij gisteren een prachtige zoon op de wereld heeft gezet!!!!!!!! En PRACHTIG is hij, ik heb hem net mogen bewonderen en ben verlieffffd!!! En Lillibit ligt (en Lillibit-man zit) helemaal te stralen!!!!!!! Hij is op keizerlijke wijze ter wereld gekomen dus daarom zijn ze nog even in het ziekenhuis, hopelijk mogen ze snel thuis verder gaan genieten! Aan Lillibit zelf de eer om thuis haar hele verhaal hier te vertellen en om zijn prachtige naam bekend te maken!
Ow wat fijn dat ze ook eindelijk is bevallen! Gefeliciteerd! Ben heel erg benieuwd naar de naam (en een foto).
Wauw, wat geweldig nieuws van Lillibit!! We wachten af, ik ben benieuwd! In ieder geval super GEFELICITEERD!!! :-D
En hier ben ik dan..... trotse moeder van een prachtige zoon, Jip!!!!! Opeens ben je dan veel heel veel tijd naar heel weinig tijd gegaan hier achter de pc, maar het is nu alleen nog maar genieten van onze kleine man!!!! Ik ben idd woensdag het ziekenhuis ingegaan, om donderdag ingeleid te worden! Donderdagochtend kreeg ik een draadje ingebracht, om de baarmoeder te laten verweken! Toen ging het eigenlijk heel snel..... Om half twee kwamen de eerste weeËN AL, om half vijf zette de bevalling echt in (3cm ontsluiting), en al gauw kwam in midden in een weeën-storm terecht! Gelukkig stond mijn lieve vriend mij heel goed bij, beter kon niet, en ook de dames in het ziekenhuis waren geweldig lief! De ontlsuiting ging heel snel, en de persdrang was niet te harden, om half tien trok ikn het dan ook niet meer en kreeg ik een ruggenprik. Dat gaf even rust, maar na een half uur kwamen de wee-en tien x zo erg terug! Uiteindelijk zijn is om 1;00 bij 9,5 cm de beslissing genomen om over te gaan tot een keizersnee (Jip daalde nog steeds niet in en was ook nog eens een sterrekijker.....) en om 01:45 is hij geboren!!!!!! En oh, wat is hij mooi!!!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal verliefd!!!! Vind het geweldig om een zoon te hebben! Ik heb de keizersnee als heel positief ervaren en het gaat heel goed met mij en Jip, we liggen alweer heerlijk thuis! Wel even hectisch zo, de eerste dagen, maar het is vooral genieten! Nou, er staat weer visite voor de deur, maar bij deze wil ik de anderen ook nog even feliciteren en later volgt er meer!! Zal ook gauw een fotootje plaatsen!!!!!!!
Lillibit - nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jip. Wat goed dat je ondanks alles toch goed terug kunt kijken op je bevalling. Nu lekker genieten van je mannetje. Hoop dat je een leuke kraamweek hebt. Ben heel erg benieuwd naar een foto van Jip!