Laatste week.... kan niet meer wachten!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lillibit, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En nog een!!

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Lillibit

Wat een prachtig jongentje!! Dat hebben jullie even goed gedaan! :D Gefeliciteerd!! En geweldige naam, Jip! Kort maar krachtig.
    En wat een verhaal, de bevalling! Uiteindelijk toch een ks. Heb je er nog veel last van? En nu lekker aan het genieten van je kraamperiode?

Hier alles oké, ik heb inderdaad ook zo weinig tijd nu met 2 kindjes om even lekker achter de laptop te zp-en! Ik kijk wel via mijn telefoon, maar dat gaat niet zo snel als op de pc...;)

Ik zal binnenkort ook even een foto van Lynn plaatsen! Vergeet aldoor de foto's op de pc te zetten.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Lillibit , van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jip! wat een leuke naam!
    wat een heftige bevalling ook zeg! en uiteindelijk ook met keizersnee..
    wat fijn meis dat je er toch met een goed gevoel op terug kunt kijken!
    juist omdat je er ook wel wat tegenop zag toch?

he geniet ervan!
    en hij is echt mooi hoor! leuk die foto's!

hahahaha heeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar....
    eerder zat ik ook wel heeeeeeeeeeeeeel veel achter zp!
    en nu tussen de voedingen door , als hij slaapt! ;)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - wat een mooi kindje is Jip! Zo grappig om te zien wat al die baby's met hun armpjes doen als ze slapen :) Gaat het met jou ook goed? Nog veel last van de ks?

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn kleine gremlin...:p

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Roosenzo: Wat een mooi ventje heb je ook zeg!!! Heerlijk zoaos hij daar ook ligt he? En heel herkenbaar nu, hahaha!

Ja, die armpjes vind ik bijnba het mooiste........ daar kan ik echt hele dagen naar kijken, heerlijk!!!! :p

Ik zag erg op tegen de keizersnee maar die is mij goed bevallen.... zeker omdat ik tot het gaatje ben gegaan tijdens d ebevalling en het dus echt wel geprobeerd heb... tot 9.5 cm.... toen ging het echt niet meer en het bleek ook echt niet te passen! Maar kijk er met een goed gevoel op terug, en wat dat betreft ben ik ook een beetje een psycho........ ik vond het allemaal wel verdomd interessant op de OK......... :):) Had nog nooit in een ziekenhuis gelegen, laatst staan op een OK...... vond het een erg interessante ervaring, hahaha!

Voel me heel goed, ben vandaag zelfs al een stukje wezen wandelen met Jip!
    Jip doet het ook erg goed....... ligt hier heerlijk naast mij de luier vol te kleien hahaha!

Grappig he, zo zitten we weken uit onze neus te eten (naja.... op zw-pagina...;)), en zo zijn we opeens hardstikke druk!

@ Lisszy: Heb je de foto's nog niet ge-upload?????? We wachten in spanning!!!! ;):D

En jij Ella... krijgen we je kleine nog te zien??

Hoe gaat het trouwens met jou herstel? Kan je er al een beetje posotiever op terugkijken en gaat het beter met jullie????

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - wat fijn dat het je allemaal zo goed bevallen (hoe toepasselijk) is, dat hoor je wel eens anders. Mijn bevalling was echt helemaal super, zou het zo nog 10 keer doen. Wat goed dat je al even naar buiten bent geweest. Wij hebben vandaag ook een eind gelopen met kinderwagen, man en hond. Lekker weer he!?

We zijn inderdaad allemaal een stuk minder actief hier, maar lijkt me ook niet meer dan logisch. Ik heb heel erg moeite gehad om Boaz met het huishouden te combineren de eerste dagen dat de kraamverzorgster weg was. Had nog veel last van nesteldrang en dat gaat slecht samen met een baby :)

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden, even een snel berichtje met mijn tel. tijdens het voeden...:)

@Lillibit
    Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat en dat je zo positief kan terugkijken op je ks!
    Je hebt het idd geprobeerd en meer kun je niet doen. En wat goed dat je alweer aan de wandel bent, een goed teken van herstel!

@Roosenzo
    Wat een liefje! Boaz is een prachtig jochie!

@hier
    Vandaag voor het eerst alleen met mijn meisjes. Vriendlief aan het werk en tm gister kraamhulp gehadm heb namelijk op dag 7 een borstontsteking gekregen waarik goed ziek van was waardoor ik meer uren kreeg op medische indicatie. En ik ben verzekerd voor 15u luxe uren, die heb ik ook opgenomen.
    Maar vind het best pittig alleen met 2 kleintjes!
    Lynn doet het super! Ze is zo lief! En mijn oudste is echt trotse zus!
    Hierbij een foto van mij en Lynn, hoop dat het goed overkomt, komt van mijn tel. namelijk...

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    En nog eentje!

10. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Iedereen die al bevallen is; gefeliciteerd!!

Wij worden ook zo ongeduldig ondertussen, en het kan nog wel 3 weken duren...

Toch maar weer een glaasje tonic dan :p
    In combinatie met die extreem grote volle maan die maar eens in de 20 jaar voorkomt gaat het misschien toch beginnen...

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Lisszy- Wat een prachtig meisje, je dochter!! Hoe ze in de camera kijkt, plaatje hoor!!! :)

Wel vervelend die borstontsteking zeg, gaat dat inmiddeks alweer wat beter? Kan me voorstellen dat dat wel opeens pittig is, alleen thuis met twee meiden! Gelukkig kon je die extra uren kraamhulp krijgen!

Fatou- en?? Heeft de maan een handje meegeholpen?? ;)
    Nog even en dan ben je ook aan de beurt hoor! Is het je eerste? Sterkte in ieder geval met de laatste loodjes!!!!

Wij zijn net weer terug van weer een stuk lopen, wat is het heerlijk buiten!!! Mooi is dat de kleine kerel er totaal niks van merkt, haha, die slaapt lekker door in de wandelbak! ;) En nu zit ik hier, met twee slapende mannen naast mij, hahaha!!

Roosenzo-Ik heb hier nog wel wat te poetsen hoor, als die nesteldrang excht niet weggaat!!! :p

12. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    wat een prachtige baby's! Gefeliciteerd!

Wij kunnen hier ook niet meer wachten... spannend!

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - wat een leuke foto's van een mooi meisje! Ze kijkt ontzettend wijs de camera in. Wat heeft ze ook een lief shirtje aan. Ik vond het ook wel even wennen om 'alleen' thuis te zijn met mijn mannen. Vooral het naar school brengen en weer halen is lastig plannen vind ik. Hoe gaat het nu met je? Borstontsteking klinkt erg akelig.

Lillibit - ik heb vandaag ook weer een eind gelopen. Heb helaas nog wel steeds last van mn bekken als ik te veel loop, heb jij dat niet? Boaz slaapt altijd extra lang als ik een rondje gelopen heb...lekker hoor! Tot nu toe nog geen teken van verminderde nesteldrang, vandaag alle ramen buiten gezeemd... tussen alle kraamvisite door (ben ik trouwens behoorlijk zat).

Voor iedereen die nog aan het wachten is op de eerste wee...heel veel sterkte met wachten. Is niet leuk, vooral niet als je over tijd gaat.

14. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    @ Lillibit ;) Nope, baby is weer lekker blijven zitten vannacht... Kleine eigenwijs ;)

Dus maar rustig afwachten weer ;)

Voor de andere wachtenden: ook nog veel sterkte, en voor de rest: geniet van jullie kleine wondertjes! :)

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Lisszy , wat een super lieve en mooie foto's!!!!!!!!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ella- Hoe gaat het met jou en je kindje?? Krijgen we nog foto's te zien??? ;)

Verder nog geen nieuwe babies hier?????

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben ook heel erg benieuwd Ella!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee Roosenzo en Lillibit!!!!
    ik plaats liever geen foto's op het forum!
    sorry!
    maar heb wel hyves??
    miss jullie ook??
    pb me dan maar ff!

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dag dames!!!

Tis hier opeens heel stil geworden, hahaha!

Ik was benieuwd of het goed gaat met iedereen???

Met ons gaat het heel goed, Jip doet het goed en vandaag is onze eerste dag samen.... tot nu toe was mijn vriend ook vrij!!

Ik voel me erg goed ondaks de keizersnee en ben erg goed ter been! We hebben dan ook al genoeg ondernomen de afgelopen week met zijn drietjes!!:D

Vandaag maar eens met zijn twee-en op pad..... komt vast goed!!!

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - fijn te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Hier gaat het allemaal ook wel goed, alleen heeft Boaz erg veel last van krampjes (ik noem het krampen). Gaat ook de hele dag en nacht door eigenlijk, heel erg zielig. Moet vanmiddag naar het cb, ga eens vragen of we misschien over kunnen gaan op de comfort melk. Misschien dat dat gaat helpen. Verder is het echt een schatje, volgens mij kan ie ook gewoon al lachen. Heb dat nu al een paar keer gezien en hij doet het ook echt op de goede momenten. Volgens mij verbeeld ik het me niet. Maar misschien ook wel...haha!

We hebben ook wel een goede tijd uitgekozen om te bevallen vind ik. Het is lekker weer en het gaat alleen maar beter worden de komende tijd. Zaterdag zelfs 20 graden!

Heb je nog wat leuks gedaan gister?

Deel Deze Pagina