Foekje - wat spannend joh! Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet helpen verder. Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent lijkt me.
Lillibit - op zich valt het wel mee qua kilo's, maar ben nogal kilo-georienteerd...Was altijd nogal met mn gewicht bezig.
Hey dames, Ik ben ook vandaag precies 39 weken zwanger! Heb net even alles teruggelezen, jullie kletsen lekker door zeg! Hier wel tekenen... Vannacht had ik het erg zuur, even uit bed, plassen, bij mijn zoontje kijken. Terwijl ik terug loop naar mijn kamer spuug ik de hele boel onder! Vervolgens ook niet op tijd de wc gehaald, dus nog een keer de badkamer onder gespuugd. Dus boenen om 4.30 'snachts! Vriendje komt maar even kijken, oh, dacht dat je vliezen waren gebroken.. Vannochtend diarree gehad. En weer gal gespuugd, op zich is dat niks nieuws, dat doe ik gemiddeld 5x per week. Toch de verloskundige gebeld, assistent vertelde dat het het begin kan zijn van de bevalling!! Dus goed in de gaten houden en vervolgens de spoedlijn bellen. Nu sinds een uurtje krampen, nog geen duidelijke continuiteit, maar vind het wel spannend worden! Allemaal succes met de laatste loodjes...
Ja we weten wat het is dus dat is niet echt een verrassing meer, maar toch wil je graag zien of het waar is, want je weet het nooit!
Foekje wat spannend morgen! heb er geen ervaring mee..... dit is onze eerste! Chantal , jij ook veel overgeven dus... he jakkes wat rot dat je moest boenen snachts! Hopelijk zet het nu door! Voor jouw heel veel succes!!! eeehmmm even terug lezen
MissX ja dat heb ik idd ook wel eens gehoord van voetmassage! nou dames , we weten nu wat ons te doen staat!!!!!! Manokok hahaha bakmengsel... die had ik nog nooit gehoord!! ZOOO hier druk geweest joh! de voorraadkasten helemaal schoon gemaakt... 3 vuilniszakken vol weggedaan!!! en alles geordend!!! heerlijk gewoon wat een ruimte hebben we weer! En telkens neem ik me voor om alleen het hoognodige eten te halen.. en altijd kom ik toch weer terug met een voorraad.... best zonde want heb echt veel moeten weggooien
Ella - dat probleem ken ik ja. Eens in de zoveel tijd gooi ik ook een hoop weg. Zonde is dat. Er zijn ook dingen waarvan ik altijd denk dat we ze niet meer hebben terwijl we ze altijd hebben. Zoals macaroni of rijst...heel raar is dat. Ik weet ook zeker dat als ik het een keer niet koop en ik het nodig heb, het ineens op is.
Roosenzo , ja precies! altijd als we iets van rijst eten , dan haal ik standaard een pak rijst op ondertussen staan er 11 pakken rijst... met pasta precies hetzelfde..... nu maar eens even echt niet meer dat spul meenemen
Hier wordt altijd het hoognodige gehaald, maar toch een kast vol! Ella, wat heerlijk dan weer he als heel de kast er weer opgeruimd en geordend uitziet. Had ik maar wat meer last van die schoonmaakwoede.. Ben net wel even aan het ruimen geweest, want wie weet moet de verloskundige nog wel komen vandaag!!
Roosenzo , veel succes bij de VK! wat rot dat je altijd zo lang moet wachten. Ik moet morgenvroeg weer naar de VK! Chantal , ja leuk is dat he als alles weer schoon en opgeruimd is. ik heb sinds een paar dagen wel wat meer last van ''nesteldrang'' ofzo. Alles moet schoon en opgeruimd en alles moet klaar zijn. best leuk die periode!!!! want zie er anders altijd wat tegen op!
weet je wat me straks ook weer heerlijk lijkt?? een broodje filet american! , mn eigen kleren weer aan , net even wat meer keuze en niet meer overgeven.
Haha, herkenbaar, die pakken rijst en pasta!! vriendlief wordt er helemaal gek van... ik kom elk keer met een neiuw pak aan omdat ik bang ben dat we niet genoeg hebben!! Ohhhh..... dat broodje Filet.... kan niet wachten,....mmmmm!! net als Carpaccio en een hele grote biefstuk, zo rauw mogelijk, whahaha! Roosenzo, al bij de vk geweest? Nog iets spannends gehoord? Spannend Chantal, ik zal ook met je meeduimen! Ben net even boodschappen wezen doen,..... een dagactiviteit op zich!! Voel me ook net een attractie in de Appie, met mijn dikke buik.... iedereen kijkt mij aan,.... Nu zie ik de mensen steeds angstiger gaan kijken.. ws bang dat ik voor hun neus ga bevallen ofzo, whahaha! Zag er ook niet op mijn charmanst uit..... lekker in de joggingbroek.... andere kleren pas ik niet meer Pffff.... nu is het hier nog een troep... heb alles van mij afgesmeten... zo maar eens beetje opruimen dus.....
jaaa.. Broodje filet met ei! Ik verlang ook weer naar mijn eigen kleding. Liep ook net buiten in de joggingbroek van mijn vriend en de ruime jas van mijn moeder. Heel charmant.. En ik hoop snel dat het voorjaar een beetje gaat doorzetten, lekker wandelen met de kinderwagen straks.. Alweer helemaal zin in!
chantal , ja daar heb ik ook zin in! lekker wandelen met de kleine! wat dat betreft gaan we de goede periode tegemoed! lillibit , oooow ja die blikken echt erg he! ik wordt ook zoooo vaak aangesproken! maar opzich vind ik dat wel grappig. Ik zal ook even naar de boodschappen doen! En ik ga ff naar de bouwmarkt , moet nog even wat ophalen!
Whaha, Ella, zag een beeld voor me van een vrouw met een dikke baby-buik, door de bouwmarkt..,.sjouwend met zware latten enzo!! Ik vind het ook leuk hoor, als mensen kijken... ben toch trots op mijn buik!! Zou nog leuker zijn als ze me vervolgens allemaal voorlieten bij de kassa, hahaha!
Hier nog 2 dagen, zit er echt tegenaan te hikken..... Van mij mag de beeb ook wel komen, loop de hele dag heel wat af en ga nog met de fiets lekker boodschappen doen, maar helaas mag het niet baten.... Hoop idd ook niet dat ik over tijd ga, lijkt me echt niet leuk.....!! Daarbij ben ik volgende week jarig en zou het fijn zijn als ze er dan lekker bij is succes allemaal met de laatste loodjes!
@Niki: Oowww, spannend, kan me helemaal voorstellen dat je de kleine volgende week er al lekker bij wilt hebben, op je verjaardag! Zul je zien..... beval je straks nog op je eigen verjaardag ook!