Enne dames, flink seksen hè want die prostaglandines van de zaadjes gecombineerd met een flink hoogtepunt schijnen enorm goed te helpen om een bevalling op te wekken. Als iedereen dat nou eens drie dagen achter elkaar doet, kunnen we kijken of seks idd goed werkt om een bevalling op gang te helpen haha. Bij mijn dochter heeft het toentertijd goed geholpen
Bij mij heeft dat de vorige keer ook geholpen, dus we seksen ons nu een ongeluk, maar het helpt nu voor geen meter.
mc gyver wat spannend! hopelijk begint het snel... moet nu echt niet aan sex denken zeg... alles doet zeer. en kan me amper draaien ivm mn gekneusde rib. tenzij ik weinig tot niets hoef te doen maar nee heb er momenteel al een aantal weken even geen zin meer in. hier wachten we maar rustig af! ik ben dan ook nog niet 39 weken he!
mn man moet het even een aantal weken ''afzien'' hij zegt dat het voor hem nu ook even niet hoeft , hij is bang dat ons kindje er last van zal hebben en ook dat ik pijn zal hebben. Vanaf week 30 hoefde het voor mij even niet meer hoor.
tja t is ook gewoon wonderolie, zo heet t. normaal voor je stoelgang, maar google maar is. vroeger werden er al bevallingen mee opgewekt, t prikkelt de darmen waardoor als je baarmoeder zo ver is ook mee gaat doen
heb het al even opgezocht! nou wie weet ga ik dat ook proberen als ik zover ben morgen naar de VK! welterusten meiden!
Goedemorgen!!! Welkom Mcgyver!! Nog niks gebeurd vannacht?? Bij de anderen ook nog steeds rustig?? Hier niks aan d ehand...... dacht vannacht even een krampje te krijgen, maar dat was volgens mij meer omdat ik naar de wc moest.... tegenvaller!!!!! Sexen is er hier nu ook niet meer bij hoor...... kan me amper bewegen door de pijn in mijn ribben. Ook vind vriendlief het nu doodeng, die denkt dat de baby meekijkt, whahaha! Die wonderolie...... ik hoor er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over...... dat je idd vet aan de schijterij raakt, maar dat het kind er niet sneller door komt? Ik heb in ieder geval weer bar slecht geslapen..... auw, wat doet het zeer om te liggen! Ben elke ochtend weer blij als ik mijn bed uitmag!
Mcgyver - en heeft de olie geholpen? Ella - succes bij de vk vandaag. Lillibit - wat vervelend dat je steeds zo slecht slaapt. Kan je af en toe overdag nog wel even slapen? Heb eigenlijk heerlijk geslapen. Sinds 7 uur heb ik buikpijn, maar het is gewoon een constante steek, dus geen weeen. Maar bij elke stap die ik zet doet het pijn, dus wat dit nou weer is...
@roosenzo, dat klinkt ook vervelend, die buikpijn. Waar zit die steek precies? Nee, bijslapen overdag doe ik niet, dat kan ik dus niet he, overdag slapen! Ben ook bang dat als ik overdag slaap, het s avonds helemaal niet meer lukt!
Lillibit - af en toe val ik overdag gewoon in slaap, gaat helemaal buiten mij om. Gelukkig slaap ik dan 's nachts ook nog gewoon goed. Was een paar weken geleden wel anders hoor, sliep ik helemaal niet. Die steek zit rechtsonder in mn buik en trekt door naar linksonder. Heel raar.
Mcgyver is bevallen van een dochter.. mischien heeft de wonder olie toch geholpen. Ik kom ook mee kletsen mijn laaste week is dit ook.. spannend
Mcgyver - gefeliciteerd! Wat fijn voor je. Toch de wonderolie??? Veronique - welkom hier, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Ben je het zwanger zijn al zat?