Laatste week.... kan niet meer wachten!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lillibit, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hier nog ééntje! Zie hem elke dag met grotere wallen richting werk vertrekken.... heel zielig!! Was ik vannacht ff beneden geweest, kom terug.... hoor ik hem half slapend zeggen: "Is het een jongen of een meisje??" :D Houd hem dus blijkbaar ook erg bezig, whahaha!

2. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Wel heel leuk dat hij er mee bezig is..
    En wat leuk dat jullie het niet weten, ik wist het bij de eerste ook niet.
    Nu weten we het wel.

En het is zo mooi dan ben je net bevallen en dan roepen anderen om je heen het is een meisje of jongen als je het niet weet.. vond ik zo´n mooi moment.

Zo nu ben ik ff met de hond en dan komt me schoonmoeder poetsen,..

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Veronique , wij weten wel wat het wordt hoor!
    En nee ik zit niet aan de wonderolie!
    maar ik ben dan ook bijna 39 weken he... nog niet zo ver als jouw!

ooow wat zielig dat jullie mannen zo slecht slapen :(
    hier niet gelukkig!!!
    ik lig aardig stil , want ja kan ook maar in 1 houding liggen.
    En ik ga altijd naar bed als mn man allang slaapt.

4. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ella ik heb het ook maar 1 keer gedaan..
    Ik durf niet zo goed...

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, mijn vriend is er erg mee bezig, echt heel lief! Elke ochtend vraagt hij nu aan mij of hij vbandaag een kindje van mij krijgt! dan smelt ik helemaal, haha!
    En inderdaad, zo spannend dat we het nog niet weten en ik vind het echt leuk........ het maakt het moment nog specialer volgens mij, straks! Ik wil dan ook graag dat vriendlief ziet wat het is, zodat hij mij kan vertellen of we een zoon of dochter hebben! :)
    Kan me wel voorstellen dat ik bij de tweede uit gemak toch ook van tevoren zou willen weten wat het is...... we zien wel!

Nou, lekker, je schoonmoeder komt dus poetsen! Goed geregeld! Dat heb ik mijn moeder dit weekend laten doen, heerlijk!!!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ella - nou, wel een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden lijkt me. Maar wel erg vervelend die jeuk en die harde buiken.

Lillibit - heb net even buiten wat heen en weer gestrompeld met de hond. Het was inderdaad koud, maar met het zonnetje er bij is het toch wel lekker hoor.

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Roosenzo, Haha, moet erg lachen, zie je al helemaal rondstrompelen met die hond!!

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn vriend slaapt echt overal doorheen. Volgens mij kan ik gewoon naast hem in bed bevallen met een kraamverzorgster en een vk er bij zonder dat hij het merkt.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    veronique wat fijn dat je smoeder komt poetsen!
    nee haha best wel raar idee dan he die wonderolie!

Hier komen mn ouders vrijdag en zaterdag onze keuken vernieuwen! zo leuk he!!! nieuw behang en verven. Heb er zoveel zin in!
    Gisteren nieuwe kapstok opgehangen en morgen ga ik onze nieuwe salon tafel halen en de twee lampen!
    heb het idee dat we een heel nieuw interieur hebben! zo leuk!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooja dat lijkt me ook echt super mooi!!!!
    dat wordt vast een heel bijzonder en emotioneel moment

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Haha, ja het zag er nu niet echt flitsend uit hoor! :)

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Tijdens mn vorige zwangerschap wist ik ook niet wat het geslacht zou zijn. Maar ik droomde al de hele zwangerschap dat het een jongetje zou zijn. Ben daar ook altijd vanuit gegaan. Had niet eens een meisjesnaam waar ik helemaal achterstond. Had het echt heel raar gevonden als het een meisje bleek te zijn.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Roosenzo , ja dat moet erg apart dan zijn geweest als het een meisje bleek te zijn!
    jullie weten nu ook wat het wordt toch???

ben erg benieuwd naar jullie namen!!! :)
    zo apart he dat we straks met een kleine zitten... tenminste voor mij nog zo onvoorstelbaar. miss ook omdat het de eerste is... en omdat het al zo lange droom van ons was. 4 jaar alweer en dan nu is het bijna zover!!! zo'n wonder!
    (zo dat moest ik even kwijt hahahahhaa)

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben trouwens al de hele ochtend aan het huilen om van alles en nog wat. Heb een overschot aan hormonen volgens mij. Mn zoontje is al sinds donderdag bij zijn vader en had hem net even aan de telefoon (ik huilen). Zo lief is ie.... hij komt gelukkig donderdag weer naar huis. Maar hij wilde wel graag dat hij dan zn broertje kon zien. Hoop dat dat lukt.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    knuffel voor jouw roosenzo!
    En lekker aan toegeven hoor die hormonen!!!!
    hopelijk is je zoontje snel weer thuis!! EN kan hij idd zn broertje zien en knuffelen!!!

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ella - we weten nu inderdaad wat het wordt (of is eigenlijk). Mn zoontje had al gezegd dat hij geen zusje wilde, want hij wilde voetballen met een broertje. Voor iedereen is het natuurlijk bijzonder om zwanger te zijn en te bevallen e.d. Maar ik denk dat als je zo'n lange weg gegaan bent om zwanger te worden het toch wel extra speciaal is allemaal.

Bij ons heeft de keuze voor de namen heel wat voeten in de aarde gehad. Duurde best lang voordat mn vriend mij mn zin gaf qua namen hihihi.... Normaal gesproken gaat dat vrij makkelijk.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hiihi gelukkig zijn jullie uit de naam!!
    ben benieuwd!

Wij geven ons kindje 2 namen, jullie dan?
    maar dan wel met 1 roepnaam hoor , en een doopnaam

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Roosenzo: Fijn he, die hormonen? Hier nog zo'n jankerd hoor! En dat terwijl ik normaal bijna nooit huil!
    Pff, kan me voorstellen dat je dan helemaal moet huilen als je je zoontje aan de lijn hebt!!!! :)

@Ella: Ja, ook ik kan gewoon niet geloven dat ik straks echt een baby heb! Op de een of andere manier kan ik het ook niet geloven.... alsof het nep is wat er in mijn buik zit! Ook het idee dat dit kindje de rest van je leven (hopelijk) bij jou blijft! Echt heeel bijzonder!!!!!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    enne dat emo ''gedoe'' heb ik ook wat meer ''last'' van als anders. Zullen denk ik de hormonen zijn?
    en vind het ook allemaal zo spannend. waarschijnlijk werkt dat ook mee ;)

ach ik geef er maar gewoon aan toe, ben toch overdag alleen thuis!

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Donderdag is nog maar 2 nachtjes...:) Lijkt me echt bijzonder om ze straks met zn tweetjes te zien. Heb echt zo'n lief kind, volgens mij gaat hij echt heel lief zijn voor zijn broertje straks.

Deel Deze Pagina