lillibit , ja echt wel! zo bijzonder he! en vind het ook wel lastig om het te omschrijven, maar jullie snappen het wel. meiden ik ga ff stofzuigen en dweilen beneden en daarna boven! kom straks weer!!
Aaah, wat schattig dat je zoon al precies voor ogen heeft dat hij een broertje wil... lekker samen voetballen, hihi! Wij hebben de namen ook klaarliggen , voor zowel een jongen aks een meisje! Voor beide hebben we maar één naam, dus geen doopnaam ofzo! Ik moet me straks inhouden om de andere naam niet te zeggen, als ik bv een meid krijg, de jongensnaam voor me te houden! Wil die dan het liefst ook aan iedereen vertellen, terwijl ik hem nog wel achter de hand wil houden..... je weet maar nooit! Hebben jullie dat ook?
in die 2 nachtjes kan heeeeeeel wat gebeuren meid! oo ja dat lijkt me ook bijzonder om ze dan met zn 2tjes te zien! zo mooi! en ook emo-moment denk ik hoor! ik denk ook dat je zoontje straks super lief zal zijn voor zn broertje.... iig kijkt hij er erg naar uit!!!!
Mijn vriend heeft zelf geen doopnamen en hij wilde dit kindje 4 namen geven. Dat vond ik veel te veel. Nu krijgt hij er 2. Een roepnaam en een doopnaam. Vind het best moeilijk om de namen geheim te houden, want ben erg benieuwd wat iedereen er van gaat vinden. Maar die paar dagen moet ik nog even volhouden
veel plezier bij de babydump!!! ja onze meiden naam wil ik ook wel aan anderen vertellen.... en een aantal weten die ook al hoor hahahaa
Pfff ja, behoorlijk vervelend die hormonen. Zal na de bevalling nog wel erger zijn. Had ik de vorige keer wel in ieder geval. Drama's waren het!
Omdat wij al vrij snel wisten dat het een jongetje zou zijn heb ik niet echt een meisjesnaam. Wist wel een paar leuke namen, maar is er niet 1 waar we al zeker van waren. Dus heb dat probleem niet
hihiihi ... ja zo zou je het ook kunnen zeggen! heb net alles beneden gedweild en gestofzogen... toch weer even iets te enthousiast bezig geweest.... nu even wat harde buiken.... wilde boven ook even alles schoonmaken , maar wacht daar nog maar even mee denk ik!
Dweilen en stofzuigen heb ik gister gedaan. Overal. Vandaag is het wasdag. Vanavond lekker in een schoon bedje bevallen???
Zo weinig doen is echt helemaal niks voor mij. Heb de afgelopen jaren echt 60 tot 70 uur per week gewerkt en nu doe ik gewoon bijna niks! Heel raar.
ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!! lekker in een schoon huis en schoon bed bevallen! ja raar is dat he ineens niet meer werken. moet zeggen dat ik er ook erg aan moest wennen.... vooral toen ik in 1x moest stoppen met mn werk vanwege mn harde buiken. wat voor werk deed/doe jij?
Ik heb altijd als office manager gewerkt. Werkte bij een erg leuk bedrijf en had echt de leukste baan en collega's die je je maar voor kunt stellen. Maar in mei vorig jaar is het hele bedrijf gestopt met bestaan omdat het financieel niet meer ging. Echt balen was dat. Toen wilde ik heel snel weer ander werk omdat ik er achter kwam dat ik zwanger was en toen ben ik met mn domme hoofd maar bij de hema gaan werken. Ik had gewoon in de ww moeten gaan, maar dat was tegen mijn principes. Achteraf heb ik daar wel echt spijt van. Nu ga ik straks na mn verlof weer een leuke baan zoeken. Zo snel mogelijk, want wil echt niet meer terug. Jij werkte in de verpleging toch?