Hier nog maar net zwanger maar mn BH zit al strak hahaha, nu zal ik vast niet de enige zijn met dit probleem en zijn al veel mama's mij voor gegaan, die kunnen vast tips geven
De beste optie is een meegroei-bh... Die groeit (zoals het woord al zegt ) mee met je borsten. Zijn gewoon verkrijgbaar bij de Hunkemoller/ Livera/ Hema!
vorige week een meegroei bh gekocht bij de hema.. zit lekkerder dan mijn meeste bh, want die pasten toch eigenlijk niet zo goed meer bij de hema nu nog eens 30% korting op alle bh's dus nog voordelig ook
Had ik ook laatst dat probleem... Ben naar een winkel gegaan waar ze Anita verkochten. De verkoopster adviseerde een meegroeibeha (beugelloos) of toch een T-shirtbeha (glad maar dan met beugel), die laatste schijnt namelijk ook erg stretchie te zijn. Beide zaten erg mooi (alleen nog iets te ruim, dus ik wacht nog effie tot ik de mijne echt niet meer pas)
Is meegroei zonder beugel?? Die BH's heb ik altijd al gehaten! Zo'n tshirt bh heb ik ook nog wel, kan ik ook eerst wel proberen! Ik hou van goede stevige bh's! Sorry als de vraag wat dom overkomt maar voor de eerste keer zwanger