rare dingen die je van jezelf moet afronden voor de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door douglas84, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    hebben jullie ook rare dingen je af wilt hebben???
    Zo ben ik van het weekend heel druk geweest met het doorspitten van alle kleertjes van mijn dochter van 21 maanden. Alle kledingmaten opgeschreven en welk product, zodat ik precies weet van welke dingen ik het beste cadeau kon vragen als de 2e weer een meisje is.Lekker praktisch vindt ik zelf!

Dit moest voor mezelf echt af. manlief dacht dat er wel andere dringende dingen waren.

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh ik hou ook nadrukkelijk bij in een lijst wat ik aan kleertjes heb.
    Heb een lijstje met dingen die ik nog graag wil hebben...

We hebben gister nieuwe woonkamer gekocht maar die komt waarschijnlijk over 13 tot 16 weken (dus precies rond de tijd dat de baby ook komt). Had liever gehad dat het eerder kwam!!!

3. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ik wil echt alles schoon hebben tot de stomste vlekje na. Elke dag moet me wasmand leeg gewoon alles moet schoon en wegwerkt worden hahah heel irritant, ene kant heb ik wel altijd een schoon huis:D

4. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Dat met die wasmand heb ik ook, ik wil niet dat er iets in de wasmanden ligt, draai zo gauw mogelijk een wasje.
    Ook laat ik niets meer liggen. Ruim alles direct op, was meteen elk glas af, enz. Want stél je voor...

Geen gekke dingen die af moeten ofzo.
    Wat ik wel nú heel erg nuttig vind (en later zal ik er lekker om lachen) is dat ik lijstjes heb.
    Op de wasmachine bijv. zit een lijstje geplakt over het bedienen van de machine (het deurtje klemt namelijk een beetje). Verder op dat lijstje instructies hoe de was opgehangen moet worden, want op één droogrek is wat ijzer bloot te komen liggen en als je daar de was ophangt, kan het roestplekjes geven.
    Op het keukenkastje plakt een briefje met dat ik na de bevalling (bij thuiskomst) zo snel mogelijk wil beginnen met Arnica slikken. Op het doosje heb ik heel groot de dosering geschreven (ook al staat het aan de zijkant...)
    Het liefst wil ik overal briefjes plakken! Op de dweil, op de stofzuiger, op het kastje in de badkamer waar ik alle (kraam)verbanden heb liggen, zodat ze dat in één keer ziet, heb de wasmiddelen uit de kast op de grond gezet bij de wasmachine.
    Vind het nu heel belangrijk.
    Heb te veel tijd over geloof ik...

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ik ben op vrijdag 11 mei de hele dag/avond op zoek geweest naar ons boxkleed in neutrale kleuren, want als onze kleine een meisje zou zijn hadden we niets voor in de box. Werd niet goed van mezelf want ging telkens weer alle kasten langs. Op 12 mei (vrijdag op zaterdagnacht) Is onze 3e kleine geboren. Boxkleed niet gevonden, maar was ook niet nodig want het is weer een prachtige zoon en we hebben wel 2 blauwe boxkleden.

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    oh dat van dat wassen herken ik zo, deed ik de vorige keer ook op het laatst. Nu gelukkig nog geen last van!

Deel Deze Pagina