Ik moet volgende keer bij de verloskundige aangeven hoeveel klossen ze moet bestellen, die worden dan bezorgd. maar hoe werkt dat? waar moet ik naar kijken, mijn bed is nu 60 cm hoog, maar hoe hoog zijn klossen dan? en moeten die onder de pootjes, of juist niet onder de pootjes? en hoeveel per kant dan? en tot hoe hoog moet het bed uiteindelijk incl klossen dan komen te staan? kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe het hele klossenverhaal werkt? alvast onwijs bedankt!
de klossen zijn gewoon (bij ons in elk geval) een standaard hoogte. Het gaat erom dat ze onder de poten van je bed moeten. Wij hebben een bed zonder poten maar met van die platen en die klossen zijn zo gemaakt dat er een soort gat inzit waar poten in kunnen maar ook aan elke zijde van dat gat een inkeping waar dit soort platen ook inpassen (als je begrijpt wat je bedoelt). Wij hadden 6 klossen geregeld, 2 aan de zijkanten en 1 in het midden. Sommige mensen hebben meerdere poten en dan zou ik onder elke poot van het bed een klos doen. Hangt dus een beetje van je bed af.