hoi ik ben vandaag 18weken en vanmiddag had ik ineens alsof me onderbuik een steen werd. het voelde heel erg gespannen aan. na een minuut ongv was dit over en verder niet echt druk om gemaakt. maar nu zit het me toch niet helemaal lekker. komt iemand dit bekent voor? moet vrijdag naar de gynacoloog kan het tot dan wachten of zal ik morgen toch even bellen?
Dat... Is een harde buik die kun je soms krijgen, google maar eens. Zolang ze niet pijnlijk zijn is het niet erg.
Nu al??? Nee niet pijnlijk maar vind t nu ineens wat eng. Wat denk je? Morgen bellen of kan het gewoon wachten. Het was alleen de middag verder niet meer gehad en dus ook niet pijnlijk
Ik heb het ook weleens maar dat is meer wanneer ik 1 van de kinderen heb lopen sjouwen ofzo, heb je niet even iets lichamelijks gedaan bijv?
klinkt inderdaad als een harde buik, ja als je de behoefte hebt om te bellen moet je het altijd doen maar het klinkt niet als iets raars of gevaarlijks (ik krijg ook heel snel harde buiken van de raarste dingen, begon bij mij ook al voor 20wk )
Harde buik indd. .die kreeg k ook rond dat termijn. .voelde alsof ik een voetbal had ingeslikt..en zolang het niet pijnlijk wordt kan het geen kwaad
Je hoeft in principe alleen te bellen als je elke paar minuten een harde buik hebt of als het pijn doet.
Is idd een harde buik. Geen zorgen maken als ze maar niet om de zoveel minuten komen. Ik krijg ze als ik te snel loop of ver moet lopen. Je lichaam geeft aan dat je rustiger aan moet gaan doen. Ook al doe je niet veel voor je gevoel (lopen is normaal niet veel doen in mijn geval haha)