Zijn er dames die op hun geboortekaartje hun eigen zwangere buik hebben? Zag vandaag een heel mooi kaartje van iemand met een mooie zwangere buik erop met daaronder een kinderhand die een armbandje droeg met de kleur van het geslacht van baby Nu ben ik zo inspiratieloos dus ik hoop dat ik hier wat ideeen op kan doen voor een eventueel geboortekaartje met eigen buik Foto's zijn altijd welkom
Wat een leuk idee eigenlijk! Had daar niet eens aan gedacht, mijn eigen buik Misschien ken je iemand die heeeeel mooi kan schrijven? Dan schrijf je de naam van je kindje op je buik en maak je een mooie foto En dan met een roze/blauwe lint/bloem/iets en de rest in zwart wit? Of laat een hele coole buikschildering maken? Liefs,
had eerst een andere foto waar je mn buik beter ziet maar die vond mn vriend niet mooi omdat je mn bh te goed zag (en dat mogen andere mannen niet zien natuurlijk ) Bekijk bijlage 176612
Mooi! Ik heb het zelf niet gedaan (en ga het ook niet doen), maar ik heb al wel verschillende kaartjes gekregen met een foto van de eigen zwangere buik erop. Inderdaad vaak met broertje of zusje erbij (die de buik van mama kust), of met een voorwerp op de buik (bijv. roze slofjes). Ook een kaart van een beschilderde buik (belly paint). Laatste vond ik persoonlijk erg mooi. Ik kan helaas geen foto's plaatsen omdat het persoonlijke kaarten van anderen zijn.
Dit was Lucas zijn geboorte kaartje. Zoveel leuke reacties gehad dat we het met de 2de ook weer doen.En dan met een erg opvallende meidenpaint.Een bellypaint dus
Wij hebben dat ook gedaan maar zal hopelijk binnen een paar daagjes een foto ervan kunnen plaatsen... tot nu toe moet het nog even geheim blijven
Hoi Meiden, De kaartjes die ik hier zie zijn prachtig. Ik moest er alleen zelf niet aan denken om mijn eigen buik op de foto te zetten. Voor mijn gevoel is dat toch een beetje privé. Ik vond het een raar idee dat mijn buik ineens bij iedereen op de kast zou staan ... Overigens heb ik wel een hele mooie reportage laten maken van mijn buik www.liefdedooreenlens.nl maar ook deze reportage hebben alleen mijn beste vrienden/familie gezien. Maar iedereen heeft hier natuurlijk een eigen idee over, en ik voelde me er niet prettig bij. xx
ja op kaartje2go.nl kun je zelf je kaartje samen stellen . heb een basis kaartje gepakt en deze helemaal aangepast+ zelfs versjes enz gezocht ( voor ook de binnenkant natuurlijk )