Laatste weekjes! spannend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathalie88, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Bedankt voor de tip Jille!
    Ga ff rondneuzen op internet..

2. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
  3. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @nathalietje: wat leuk haha een naamgenoot!
    Ik heb ook zeker niet mogen klagen over mijn gehele zwangerschap, het was eigelijk tot aan nu toe behoorlijk makkelijk en had me nooit kunnen voorstellen dat het zo zou zijn.
    Dacht altijd natuurlijk aan flink kotsen en je beroerd voelen e.d. maar totaal niet!
    Voch heb ik idd ook last van en ben ook veel aangekomen omdat ik de afgelopen 7mnd al zonder werk zit en niets te doen heb, dus met andere woorden heel weinig beweeg.
    Maagzuur word ik ondertussen helemaal gek van haha maar drink eigenwijs cola en icetea met koolzuur ( moet ik eigelijk ook niet doen, ik weet het haha )
    Zeker helemaal weer eens, lekker je lichaam weer terug.
    Normaal kunnen zitten, schoenen aantrekken het constante gevoel dat je moet plassen eindelijk weer weg en natuurlijk weer lang op je rug kunnen blijven liggen!
    Maar we mogen niet klagen, en nog maar een paar weekjes tegaan!
    Ben behoorlijk zenuwachtig hoor :p

@diaantje1984: Idd het zelfde komt bij ons allemaal voor, bij de één iets eerder dan de ander.
    Ook ik heb nu last van me bekken met zitten en weet ik eindelijk wat jullie daarmee allemaal bedoelde, heel vervelend!
    Datzelfde met het in de spiegel kijken heb ik ook! denk ik bij mezelf jezus dat me vriend me nog aantrekkelijk vind en zelfs nog sex wilt haha.
    Dat word flink aan me figuur werken als ie er dalijk uit is! Ben zo bang dat me buik uitgerekt is en gaat hangen weetje wel, maar dat is denk gewoon een kwestie van snel weer in vorm komen.
    En je schreef dat je nog niet weet wat het is, spannend hoor!
    Ik zou dat echt niet kunnen, wat TE nieuwschierig en wou alles kunnen voor bereiden qua spulletjes en kleding.
    Voor ed luiertas denk ik dat ik gewoon opzoek ga op marktplaats, lekker goedkoop en die tassen zijn ook nog eens nieuw ( de meeste )
    Alleen maar hopen dat ik er 1 vind die naar me zin is, maar ik wacht er ook nog ff mee.
    Me vader komt binnk weer naar nederland ( vanuit engeland ) en dan kreeg ik ook nog iets voor de baby had hij het over, misschien vraag ik wel zo een tas aan hem :p

@jille: Last van je schaambeen? oww moet bij mij dan denk nog komen, heb er namelijk totaal geen last van.
    Spannend he! ik ben ook zo verschrikkelijk nieuwschierig over hij de kleine eruit zal zien, welke kleur ogen en wat voor kleur haar.
    Ik zelf heb bruine ogen en me vriend blauw/groen, haarkleur van ons bijde verandert met de zomer en winter :p
    Dus ben erg benieuwd! ook natuurlijk naar wat hij van wie heeft, dat je bijv kijkt en zegt JA dat heeft ie van mij haha :D
    Had ook rondgekeken naar tassen maar ik vind ze allemaal verschrikkelijk duur! toch niet normaal :(

4. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hallo dames
    ben wel iets minder ver dan jullie maar ook aanhet aftellen.Ben super nieuwschierig naar mijn dochter en der 2 broers ook.Ik heb gelukkig geen last van maagzuur meer wel van harde buiken.Lopen(nou ja meer waggelen)kan ik ook niet zo lang want dan heb ik het gevoel als of mijn buik uitelkaar knalt.Pfff en dan dt gevoel dat je moet plassen heel de tijd en dan ga je en dan komt er niks hihihi.Ik heb echt een zwangersschap from hell gehad maar nu gaat het gelukkig wel weer beter.En ik ben blij dat er nu een periode van zon komt lekker een beetje buiten en op mijn balkon hangen.Zo wat ik wel heb trouwens is dat ik alles nu nu af wil hebben niet straks naar nu en als het niet lukt wordt ik me toch een potje sjago en alles moet schoon ik vind alles vies.Dames ik ga maar eens naar buiten want bij mij wordt het altijd bloedheet binnen als de zon er eenmaal is(4 hoog plat dak)tis nu al 21 graden binnen
    groetjes

5. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey naamgenootje,

ben dinsdag naar gynaecologe geweest voor een inwendig onderzoek met de vingers! de baby was al ingedaald ze kon het hoofdje voelen! en ik had al een 1cm opening! onze baby is 2 weken voor op zen gewicht waardoor hij nu al 3kilo300 gram weegt
    dusja kreeg het nieuws dat het binnen 2 weken waarschijnlijk ingeleid gaat worden! ik wist niet wat ik hoorde, vind het best spannend maar nu komt het zo dichtbij! mogelijk hou ik 15 april mijn baby vast! en ik moet veel wandelen wat soms niet te doen is met die olifante voeten!

groetjes

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @sistabigbones: Komt me allemaal erg bekend voor haha, en dat je minedr ver bent maakt helemaal niet uit, iedereen die wilt meekletsen of komt spieken is helemaal welkom!
    De zon idd heerlijk! kan er jammer genoeg weinig "echt" van genieten, aangezien een stukje lopen gewoon niet prettig is..
    Maar beetje op balkon of voor het balkon op de bank met het zonnetje in je gezicht zitten is ook heerlijk.
    Ook ik wil alles op orde hebben hoor, dat is gewoon de drang die iedereen krijgt om je beebje het zoveel mogelijk naar zn zin te laten maken en dalijk na de bavalling zo goed als niet meer hoeft te doen.
    Zelf heb ik sinds gister eindelijk urgentie dus als ik een huis heb nog voor me bevalling word en hoop doen voor mij haha !

@ me naamgenootje: jeetje! over 2 weken al, dan komt het wel erg dichtbij he!
    Wouw wel gaaf! dus je hebt wel eenlekker bolletje in je zitten als ie zo voorloopt hihi.
    Oei veel wandelen haha ja lijkt me ook niet meer zo prettig gaan idd, naja toch maar een beetje aan proberen te houden en zo veel mogelijk naar jouw zin lopen.
    Mijna ligt helemaal op schema, precies zoals hij moet groeien al heb ik totaal geen idee hoe zwaar ie zal zijn.
    Mijn vk geeft mij daar helemaal geen indicatie van.. ben wel erg benieuwd!
    Laat me weten hoe het allemaal gaat :D vind het ook erg spannend voor je !
    >
    >
    Eindelijk urgentie en ww en morgen naar het uwv voor bijstand, komt het toch nog goed zo op het eind *vreugde dansje*

xxxxx

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    @nathalie88
    Nou meid gefeliciteerd met je urgentie wou dat ik er ook recht op had zeg mijn huis is echt te klein met 2 kleine slaapkamers en straks 3 kinderen maar ja das geen reden.Ik zie dat je in de buurt woont als ik niet zoeen kamerolifantje was zou ik je komen helpen verven.Ben echt blij voor ja dat alles nog goed komt ik weet hoe je je voelt want bij de eerste zat ik in een vrouwenopvang en ik was zoooooo blij en gelukkig dat ik eindelijk mijn eigen huisje kreeg.Geniet er met volle teugen van als het zo ver is!Ik hoop dat het voor je bevalling is anders ben je zo brak.En ja het weer is echt super alleen ik kan ook niet zo ver meer lopen maar ik moet wel want mijn andere kindjes willen ook graag naar buiten maar ik heb echt het gevoel of er een skippybal tussen mijn benen hangt hihihihi.En die trappen helpen ook niet echt doe er een uur over om weer boven te komen pffff maar het is allemaal weer snel voorbij nog 6 weekjes en dan vlieg ik de trap op had ik bij de vorige ook toen dacht ik toen ik bevallen was dat ik de conditie van een sporter had zonder dikke buik.Ha hopen dat het mooi weer blijft en dan kunnen we lekker met de baby buiten in het zonnetje wandelen

8. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha dankje, ja moet nog ff afwachten waar ik kom.
    Ik heb ook in oud rijswijk gereageerd, maar zit het liefst in delft.
    Geen reden voor urgentie? ook niet als je baabje er dalijk is?
    Lijkt mij belachelijk dat dat het geval is hoor, je mag toch maar met een bepaald aantal personen in een huis wonen?
    Ja nu heb ik urgentie en word ik ook merk ik een beetje kieskeurig haha, maar laat me reactie lekker staan.
    Ik moet natuurlijk ook bij mezelf denken dat me urgentie maar 3mnd duurt en dan weer weg is, dus moet in die tijd gewoon iets hebben.
    En ik zit idd met me tijdslimiet haha de beeb blijft er ook niet zo heel lang meer in natuurlijk!
    Ben heel blij en vind het super spannend! ga ik van een gekkehuis naar een stil plekje voor mezelf.
    Me ventje werkt toch bijna heel de dag dus die zei ik ook weinig, dus dan ben ik ineens alleen.
    Zal wel enorm wennen worden hoor, zo stilletjes.
    Alleen als de baby er is natuurlijk niet zo heel stil meer haha.

Owjeej ja met die kleintjes moet je natuurlijk nog steeds vanalles doen ookal ben je zwanger he, die blijven barsten van de energy en omdat het heerlijk weer is vanalles doen.
    Lijkt me niet meer dan logies dat je er zelf niet zo heel veel plezier in hebt met een dikke buik, zeker ook constand het gevoel dat je moet plassen? dan word je helemaal gillend gek Pff.
    En trappen ja idd! als je boven bent ook, ben je helemaal verot! owow, wat kunnen we toch lekker klagen he allemaal hihi.
    Als het dalijk allemaal voorbij is denk je daar niet eens meer aan, dan vertel je iedereen alleen de leuke kanten.

xxx

9. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey naamgenootje,

hier ben ik dan ik ben woensdag bevallen van een zoontje milan, 52cm 3,810kg.
    tis een heel mooi ventje. de bevalling is heel goed meegevallen. heb enkel last
    van de knip. en nog steeds beetje opgezwollen voeten.

groetjes

10. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    owww wat leuk!!!!! gefeliciteerd!!!!
    ben blij dat het is mee gevallen en kan me voorstellen dat je last hebt van de knip
    zal wel erg vervelend zijn met plassen !
    ik zou zeggen geniet ze in dit heerlijke weer van je lekkere ventje
    zelf kijk ik er ook erg naar uit!!

xxxx

11. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey naamgenootje,

danku! ik geniet er idd van! nu is het bijna aan jou beurt!
    spannend hé! ik wens je alvast een vlotte bevalling toe!

groetjes xxx

Deel Deze Pagina