Hey meiden, 'k ben bijna uitgerekend van onze eerste, nu ruim 35 weken zwanger. Sinds een weekje of 2 merk ik dat m'n hormonen behoorlijk op beginnen te spelen. Kan om niks huilen, heb heel weinig zin om iets te ondernemen, ben moe, weinig zin om mensen te zien en/of te spreken. Daarbij heb ik vaak gewoon alleen maar zin om lekker op de bank te kruipen of onder een dekentje... lekker alleen zijn en 'cocoonen'. Stilte voor de storm?? Ik heb begrepen dat dit er allemaal bijhoort. Ik geef me er vaak ook maar aan over, maar voel me er soms ook wel schuldig om... ik mis afspraken, huishouden blijft liggen... Misschien komt het ook omdat het onze eerste is en ik me er aan over kán geven, want ik kan me zo voorstellen dat als je al een kleintje hebt rondhobbelen, je hier anders mee omgaat. Ik ben heel benieuwd hoe andere hoogzwangere dames hiermee omgaan... Vertel, vertel!!!
Heb ik ook en ik voel me er niet schuldig over.. Ik heb gewoon echt geen behoefte aan sociale contacten nu, vermijd de mensen liever haha. M'n man kan ik nog verdragen en dat vind ik wel gezellig en verder erger ik me bont en blauw aan iedereen.. Dus ik spendeer m'n dagen lekker op de bank en geniet ervan. Straks is het al druk genoeg!
Ik zou me niet schuldig voelen hoor. Het is heel normaal dat je even helemaal op bent, en rust wilt. Ik merk zelf ook, dat ik weinig onderneem nu ik hoogzwanger rondwaggel. Ik vind het heerlijk om 's middags lekker op de bank, even een uurtje onder m'n dekentje te kruipen. De rest van de dag doe ik het vooral heel rustig aan. In het begin had ik ook allemaal plannen wat ik in m'n verlof wilde doen. Maar daar is eigenlijk weinig terecht van gekomen. Af en toe een huishoudelijk klusje, of een dagje dat een vriendin op bezoek komt. Dat is voor mij al druk genoeg. Gewoon aan over geven. Geniet nog even van de rust. Straks zul je het druk genoeg krijgen.
T begint hier te komen, moet nog een week werken, maar merk dat ik niet meer zoveel zin heb. Lekker niksen trekt meer en afspreken wil ik nog wel, maar ben wel selectief in met wie..
Dat heb ik ook! Wil lekker genieten van de rust. lekker lui zijn, lang uit op de bank heerlijk! Lekker samen met vl genieten van de laatste weken / dagen samen!
Wat jij noemt heb ik wel een poosje gehad. Maar gisteren besefte ik dat er best nog wat moet gebeuren voor de geboorte van de 2e. Daarnaast is het idd zo dat met een dreumes er bij je natuurlijk niet de hele dag je "eigen" momentjes kan nemen. Vandaag was mijn partner thuis, dus kon ik even lekker mijn gang gaan. Beetje schoonmaken, commode indelen, wat spullen uitzoeken enz. Elke dag een beetje, zo verstrijkt de tijd ook wat sneller. Maar mijn lijf roept me geregeld terug, dus ik hoop alles af te hebben wat ik wil vóór de geboorte . Maar het rustige afwachten op de bank zit er niet meer in. Is ook een beetje de aard van het beestje hoor
Ik dacht ook zo ik ga dit en dat doen in mn verlof maar ik voer dus niks uit een lig de hele dag op de bank met de ipad. .. huishouden is ook niet wat het wezen moet. Tis dat me man niet kan koken. .. Dus dat die ik nog wel maar denk dat het erbij hoort Nog ff
Hmm hier niet herkenbaar: Vandaag 41.3 en heb eigenlijk amper een moment stilgezeten. allerlei klusjes in huis gedaan, echt mega grote schoonmaak gehouden, verschillende dingen in huis nog vernieuwd, leuke dingen gedaan met zoontje van 2 zoals picknicken zwemmen dierentuin, gewinkeld , geluncht etc. pas sinds vorige wk af en toe met n boekje op de bank. morgen nog naar peuterzwemmen met zoontje dinsdag verjaardag van mn man.... de eerste is ook pas bij. 42 wk geboren dus daar stel ik me nu ook op in denk.ik. misschien ben jij er al meer aan toe en komt jouw kleintje wel eerder.... ik zou zeggen geniet ervan... soms zou ik ook wel willen dat ik de rust kon pakken
Ik begin er nu langzaam aan mee denk ik... De laatste dagen erg stil en veel willen luieren. Man vroeg gisteren steeds of het wel goed ging, hij is niet gewend mij zo weinig te horen! Ook even er op uit geweest om te gaan ontbijten in een hotel, maar was mij wat druk en vond het niet fijn. Terwijl ik het wel lekker vind nu er even op uit te kunnen... Neem het er lekker van, het is ook belangrijk dat je goed uitrust voor de bevalling.