38 weken zwanger, voel ik steeds de baby of is m'n baarmoeder aan het werken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loesje86, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zoals de titel al zegt: Ik ben 38 weken zwanger en als ik zit dan heb ik het idee dat ik de baby nog erg sterk voel, terwijl je vaak hoort en leest dat hoe dichterbij de bevalling komt, je de baby wat minder gata voelen omdat het minder ruimte heeft, wat logisch is...
    Maar ik voel de baby juist nog erg vaak en sterk! Soms vraag ik me dus wel af of het wel de baby is die schopt of wat dan ook of mn baarmoeder die aan het werken is voor de bevalling ofzo?
    :( Of is dit een stom idee? :p

2. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi,

Ik ben nu 40 weken 5 dagen zwanger.En voel de baby nog steeds elke dag hoor.Het is je baby die je voelt.Ze zeggen dit wel,maar zo is het niet altijd dus:)))

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Haha, okee dan :)
    Mijn buik gaat idd wel helemaal tekeer dan, en het voelt ook wel als de baby! Alleen soms is het gewoon echt een minder prettig gevoel, alsof mn buik het niet meer aankan ofzo, ik moet dan gewoon even mn adem inhouden :p

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik voelde Jayden ook nog tot op het laatste moment van de bevalling schoppen.. *gekneusde ribben*
    En hij lag echt helemaal klem in mijn buik, had geen grote buik maar wel een groot kind wat eruit kwam haha.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hier ook volop beweging, lijkt soms wel steeds meer te worden!!! De baby is volledig ingedaald maar ik voel hem echt heel goed.
    Het is dus niet altijd zo dat je de beeb ineens minder voelt.

Mijn gyn zei dat als je baby altijd druk is geweest, het zelfs niet goed zou zijn als je hem de laatste twee weken bijv. bijna niet meer zou voelen. Het is alleen maar een teken dat je baby het naar zijn/haar zin heeft!

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hoi hoi,

Ik heb altijd een hele rustig baby gehad waardoor ik regelmatig aan de ctg moet. Nu ben ik eindelijk zo ver en is mevrouw een partijtje druk aan het doen dus het zegt helaas niets.

Deel Deze Pagina