Tandarts pijn/verdoving

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Barbara2003, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hallo,

Ik ben nu 9 weken zwager.

Pas terug is mijn kies afgebroken en nu ligt mijn tandbeen bloot, dit is erg pijnlijk en vooral in de nacht.

Ik ben altijd erg angstig voor de tandarts, vooral voor de pijn tijdens de behandeling.

De tandarts heeft een noodoplossing gedaan dmv een noodvulling, hij zegt liever niet te behandelen in de eerste 3 maanden.

Tijdens de behandeling deed hij me af en toe heel veel pijn, zo erg dat de tranen in mijn ogen sprongen. De behandeling heeft even geholpen maar nu begint de pijn alweer.

Nu is mijn vraag, merkt de baby iets van de pijn/stress die ik heb ervaren tijdens de behandeling en hoe erg is het als hij mij toch behandeld met een verdoving in deze eerste 3 maanden?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, groetjes.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de pijn stress heeft niet direct invloed op je baby, maar het lijkt me erg onprettig. Een verdoving is niet heel erg, al shetniet hoeft de eerste 3 maanden dan liever niet, maar in zo'n geval zou ik het gewoon doen. De kans dat er iets van in je bloedbaan komt is erg klein.

Mirjam

Deel Deze Pagina