Hey girls, Hoewel ik gisteren nog kon stoefen met mijn laatste nieuwe "kwaaltje" (goed kunnen slapen altijd en overal) heb ik een verschrikkelijk nacht achter de rug. Harde buiken , erge rugpijn, menstruatie/buikgriep pijn..zo erg dat ik super hard moest overgeven. Ik wou het eventjes aanzien en ben uiteindelijk in slaap gevallen.. elk uur ben ik wel wakker geworden van een "wee". Ik denk dat het indalingsweeen waren want mijn navel is zo goed als vlak nu (had eerst een hele diepe). Naar de ochtend toe nog wel harde buiken maar er zit geen regelmaat in... Zolang je niet zeker bent of de echte weeën begonnen zijn ist het niet zover zeggen ze toch he?
Hier was t advies van de VK een warme kruik of douche (nu weet ik niet hoe goed jij er tegen kunt met dit weer...) en daarmee moet t afzwakken. Worden de krampen erger van het douchen, dan moest ik toch terug bellen! Sowieso, bij twijfel, ALTIJD bellen! Sommige dames krijgen nooit netjes om de 3 minuten weeën... Zeker gezien je termijn is het wel fijn om te weten waar je aan toe bent lijkt me. Succes in ieder geval!
heb daarnet gebeld. Zolang mijn water niet breekt of ze net om de 15min komen moet ik niet binnengaan *grrr*