Gipsen zwangerschapsbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chick111, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo...

Ben inmiddels 36weken zwanger en wil graag n gipsafdruk maken van mn buik. Nu zie ik overal wel dat je zo'n pakket op internet kan bestellen, maar hebben ze t ook bij prenatal of babydump??? Heb t niet zien liggen (alleen voor voetafdruk van de baby) maar lijkt mij dat ze zo iets wel hebben.
    Dus mijn vraag... weet iemand of ze dit hebben??

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja ik heb het volgens mij wel zien staan bij de babydump...

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb het bij zo een kado boetiekje gekocht ;)

4. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik heb het besteld via baby-walz ik krijg elke maand een aan bieding dan krijg ik bijv.7,50 korting op volgende aan koop of verzendkosten zijn dan gratis.
    Bij ik heb ook niet bij prenatal gezien alleen van wat jij zegt voet afdrukjes en zo en bij baby dump heb ik het ook niet gezien het was ook een kleine winkel dus ja.
    ik heb die van baby walz 2 besteld de eerste keer om uit te proberen die heb ik bij 20 weken gedaan en de andere doe ik binne kort als ik denk dat het echt bijna komt ,maar dat weet je natuurlijk nooit ik denk dat ik toch rond 38 weken doe

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb gewoon bij pipos gipsverband gekocht.
    heb eerst mn buik ingepakt met vershoudfolie en daarma dat gipsverband over mn buik gedaan.
    even een poosje blijven staan tot het redelijk drooog is en dan eraf halen en voorzichtig wegleggen.

moet wel eerlijk zeggen dat mn man het bij me gedaan heeft want ik vond het zelf zo`n gedoe om bij mezelf te doen.

moet nu alleen (nog steeds) de buikafdruk verstevigen en hem beschilderen.

liefs doris

Deel Deze Pagina