Laatste werkdag voor verlof...trakteren o.i.d.?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Vlinderr, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste dag op puddingbroodjes met blauwe en roze muisjes getrakteerd. Viel in goede aarde!

2. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Mijn laatste dag was nogal onverwacht, dus had niks meegenomen. Kreeg wel van collega's een paar mama-to-be kadootjes die snel snel gehaald waren nog. Ik ga binnenkort nog een keer koffiedrinken en dan neem ik wel iets mee, en anders als ik de baby ga showen!

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wat een origineel/leuk idee!

4. leuke ideeen ik wil ook iets trakteren maar weet nog niet wat.
    woensdag is mijn laatste dag
    bij mijn 1e kindje heb ik mijn verlof niet gehaald dus niets getrakteerd
    nog eens even over denken

xxxxxxxxxxxxxxxx

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb gewoon cake getrakeerd met glazuur erop en slagroom (en natuurlijk ook cake zonder glazuur). Ik hield het simpel omdat er na de bevalling een kraambezoek zou komen. Bij het kraambezoek van werk heb ik lekkere hapjes op tafel gezet.

6. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij de eerste niet gedaan (had toen een andere baan en had niet zoveel met de meeste collega's), maar ik denk dat ik het nu wel gaan doen. En dan op taart ofzo.

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik werk in een verpleeghuis en ga naar mijn verlof op een andere afdeling werken.
    Ik plan een afscheids high tea met koffie, thee, cake en hapjes, zodat ik tegelijk van familie, bewoners en collega's afscheid kan nemen.
    Dit deed een andere collega ook die met verlof ging en ik vond het wel erg gezellig.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb niet getrakteerd maar ik ben twee weken voor mijn verlof jarig geweest dus toen wel getrakteerd..:D

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Mijn laatste werkdag was ook eerder dan verwacht ivm BI.
    Ben later terug gegaan om op chocolade spenen met roze en blauwe topping te tracteren en toen J geboren was op soesjes met blauwe muisjes erop.

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik denk dat ik een pak koeken neerleg en de snoeppot ga vullen met van die candybars ofzo.. tja, 't gaat om het idee. :)

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    We zijn met 3 teams samengevoegd...heb bedacht om de snoeppot met candybars te vullen, maar vind het leuk om echt voor mijn eigen team wat in het postvakje te leggen. Iets van een grote mars met een kaartje eraan geknoopt ofzo...alleen nu wil ik een origineel verhaaltje op het kaartje zetten, zodat bijv. die mars (mag/kan ook wat anders zijn) er ook bij past. Iemand iedeeen? ;)

12. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Deze heb ik net gemaakt, even een uitprobeersel voor traktatie op het werk(ga over 2 weken met verlof), en ze smaken heerlijk:D

Bekijk bijlage 102608

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat ziet er erg leuk en lekker uit!

14. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Mijn laatste werkdag viel een week na mijn verjaardag, dus ik heb het gecombineerd.

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ben zeker wel van plan om te gaan trakteren. Ik wil eigenlijk zelfgemaakte cupcakes maken, maar moet nog even kijken of ik daar de tijd voor heb.
    Ik werk in de verpleging en mijn team zoekt altijd wel een reden om te trakteren :)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb getrakteerd toen ik vertelde dat ik zwanger was
    Ik heb getrakteerd toen ik met verlof ging
    Ik heb getrakteerd toen ik de 'baby ging showen' op mijn werk

Mijn collega's zijn dus niks tekort gekomen :D

Deel Deze Pagina