Primolut 5mg

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Momof2rebels, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

Dec 21, 2018
    776
    385
    63
    Female
    Hoi dames,

Zijn er hier dames die ervaringen hebben met primolut 5 mg kuur van 10 dagen 3x daags.
    Van de gyne moest ik starten op dag 1 van mijn cyclus. Dus:
    - 14 januari ongesteld worden (dag 1 cyclus) , maar ook dag 1 van de primlut kuur.
    - 16 januari ongesteldheid gestopt(ik ben altijd, maar dan ook altijd 5 dagen ongi)maar ik denk dat het de kuur is.
    - 23 januari laatste pil ingenomen
    - 29 januari 1e dag menstruatie
    - 2 februari einde menstruatie(dit was een hele hele heftige menstruatie dan ik gewend ben)

Ik heb primolut gekregen, om te kijken of we mijn cyclus wat meer konden stabiliseren. En om zo te kijken of er dan eventueel wel een zwangerschap kan ontstaan. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad voor gebruik van implanon 6 jr! Die is nu 7 maanden geleden verwijderd dus wilde de gyne nog even een kuurtje geven en dan moet ik over 4 maanden terug komen mocht het dan nog niet gelukt zijn.

Ik heb verder geen ervaring met deze kuur en hoe ik nu verder zou moeten testen met ovu testjes, want heb nu geen idee wanneer er een eisprong zou moeten plaats vinden. Ik heb in de afgelopen 7 maanden 2 keer een cyclus gehad van 28 dagen en in beide cyclussen van 28 dagen heb ik knap testen gehad van ovu op dag 14 en 15. En ik ben precies 14 dagen na de positieve test ook ongesteld geworden. Zou ik dan nu weer moeten aanhouden op dag 14 ongeveer??

En hoe zit het met de eisprong van me vorige cyclus toen ik startte met de primolut zou die nog door zijn gekomen of hou de primolut dat tegen ?? Want rond me eisprong had ik nog geen onttrekkingbloeding en hebben we best veel sex gehad die dagen.

Zou graag met iemand wat ervaringen willen delen alvast bedankt

2. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

Dec 21, 2018
    776
    385
    63
    Female
    Weet iemand hoe ik mijn onderwerp kan verwijderen ? Heeft namelijk geen nut het hier te laten...

Share This Page