Iemand tips voor vakantie met 8 maanden oude baby in Schotland/Ierland?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merlijn, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Hallo mede moeders!

Heeft er iemand leuke/fijne/handige tips m.b.t. het reizen in Schotland en Ierland met een 8 maanden oude baby?

Nog mooie adressen/huisjes/leuke kindvriendelijke restaurantjes?
    Nog tips en adviezen voor mooie plekken die ook fijn zijn te bezoeken met kinderen?

Alle tips zijn welkom.
    Alvast bedankt!

2. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf in Ierland geweest en eerlijk gezegd lijkt het me niets met een 8 maanden oude baby...de meeste accomodaties die betaalbaar zijn, zijn toch vaak bed and breakfasts of inns. Niet gericht op gezinnen met jonge kinderen. Veel autorijden, toch wel vaak slecht weer, terrein is vaak steil en onregelmatig wat het lopen met een buggy niet echt comfortabel maakt....maar mocht je je hierdoor niet uit het veld laten slaan dan zou ik naar Cork vliegen, en dan omhoog langs de kust tot de Cliffs of Moher. Je hebt dan relatief korte afstanden, al doe je er wel lang over met die smalle steile wegen. Op deze route heb je o.a. de beara peninsula, de healy pass, bunratty castle, blarney castle, Dingle, de ring of Kerry, gap of dunloe, etc.

Ik wil ook graag weer naar Ierland, maar dan pas als de kleine een jaar of 7 is. Dan zijn de opwaartse wegen niet meer zo'n probleem, dan zijn de kastelen wat beter begaanbaar met die steile trappen en kan hij zich hopelijk wat beter in de auto vermaken.

In ieder geval heel veel plezier als je gaat, ben benieuwd naar je ervaringen met zon kleintje erbij.

Deel Deze Pagina