Ik kan er niets aan doen, maar vind die labeldoekjes echt 3 keer niets, en ze zijn ook nog eens zo mega duur.. Vinden babies die dingen echt leuk?
Dat verschilt per baby, Danique vind het helemaal niks maar een ik ken ook een peuter die er mee opstaat en er mee naar bed gaat.
gek eigenlijk, je heb een paar knuffels, en eigenlijk zouden ze daar een keuze uit moeten maken en iets bombaderen als favoriet, maar dan zie je weer iets en dan denk je bij jezelf, misschien vind ie dit nog wel leuker punt is, hij heeft zo'n knuffeluil van de hema (met knisper erin) één zonder label, die ligt in een hoek van de box en één met label en die speelt hij wel mee, alhans met die label. duidelijk dus voorkeur, mijn vriendin maakte me attent op dat er van die labeldoekjes bestonden vandaar
Serjenka is zowiezo niet echt knuffelgericht. Ik had dit ook gekocht met het idee dat ze dit super zou vinden, maar helaas. Daar ligt het nu te niksen. Ik vind het soms ook zo raar, hoe sommige kinderen gek zijn van bepaalde dingen en andere er totaal niets van moeten weten.
Mijn dochter had er eentje en keek er als baby zijnde niet naar om maar toen ze 1,5 was was dat haar favoriet.Vince heeft een groene tutpop van difrax waar hij helemaal lyrisch van is.Zo zie je maar alle kindjes zijn verschillend. Liefs,Claudia
Mijn nichtje heeft ook zo'n labeldoekje omdat ze altijd bij iedereen aan de labeltjes en aan de ritssluitingen zit. Maar dat labeldoekje vindt ze helemaal niets.
Mijn neefje van 2,5 gaat nergens meer heen zonder zijn doekje, de eerste labeltjes hebben al los gelaten van al het gefriemel. Hij heeft hem nu een half jaar en mijn zusje heeft al nieuwe ingeslagen, zo'n succes is het.
de prijs is in ieder geval leuk, als je het hebt over leuke doekjes daar wil ik ook wel een middagje voor aan het naaien gaan. maar wat ik minder leuk zou vinden als een kind dag en nacht met zo`n lap gaat rondlopen, die er dan waarschijnlijk steeds minder fris uit gaat zien. dan kan je een nieuwe halen maar die is dan waarschijnlijk niet favoriet. net als peuters of kleuters met speen, vind ik zo`n vieze knuffel ook geen gezicht. (zul je zien dat die van mij straks ook met zo`n vodje gaat lopen)