Tot wanneer gehuilt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    na aanleiding van het topic "hoeveel uur achtereen heeft jouw kindje gehuild?" open ik deze!

    Tijn huilt best veel..de ene dag meer dan de andere en soms ook helemaal niet hoor! Hij is nu bijna 3 maanden, en "ze" zeggen dat het ergste na die 3 maanden voorbij is!
    Maarja "ze" zeggen zoveel....

    Dus:
    Wanneer stopte het vele huilen van jullie kindje? (niet helemaal niet meer huilen he..babies horen te huilen!)
    Tuurlijk zijn er ook kindje die niet tot zelde huilde, maar ik heb het over de lekkere huilers, en over de "normale" huilers!
    Ben wel benieuwd.....

    kus miek
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier was de magische grens van 3 maanden wel van toepassing.

    Ze zijn toen ze de 3 maanden voorbij waren echt veel minder gaan huilen. Dus ik heb hoop voor jou ;)
     
  3. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Mieke,
    De eerste weken werd hier ook veel gehuild/gejengeld.... we zijn toen het ritme van "regelmaat en inbakeren" gaan volgen. Al heel snel had dit veel succes... natuurlijk na een paar dagen weer een mega dip, maar vol gehouden hoe moeilijk het ook was... (ook ik heb veel zitten mee janken beneden op de bank, of in bed...) maar tegenwoordig gaat het super!
    Nu huilt hij alleen als hij honger heeft of moe is of ziekjes (na de prikken) Zo'n 5 tot max 10 en in het ergste geval 15 minuten voor het slapen gaan is wel redelijk standaard, alhoewel het soms ook zonder huiltje gaat. Ik let heel goed op wat hij zelf aangeeft. Ben dan ook blij dat ik nu nog maar 1 dag per week werk en dus hem steeds beter kan leren kennen.

    Ik weet niet of je het boek kent, maar het is echt een aanrader! Hoe moeilijk het ook is, het werkt hier wel. Nu las ik wel ergens bij een ander topic dat jouw kindje last van reflux heeft.... misschien dat hij daarom zoveel huilt? Uitsluitend dat er niets lichamelijks onder schuilt lijkt me het allerbelangrijkste...
    Sterkte joh, want huilen/krijsen tot blauw aanlopen is echt verschrikkelijk weet ik uit ervaring..... je voelt je zo machteloos....en angstig...en......
     
  4. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cecile heeft nooit veel gehuild.
    Dus ik heb er geen ervaring mee ook mijn oudste dochter heeft nooit veel gehuild.
    Vind huilen altijd al zo moeilijk gaat bij mij door merg en been zelf als er iemand anders zijn baby huilt.
     
  5. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja hier ook met drie maanden zoals ik in het andere topic al antwoordde. :)
     
  6. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Ja de eerst e 12 weken zijn het moeilijkste voor een baby. Daarna gaat het vaak heel veel beter.
    Hier 2x deze ervaring.
     
  7. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het echte huilen is met zo'n 3,5 maand gestopt. Maar ze heeft er nu jengelige dagen voor in de plaats gekregen
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hoi meiden!
    Bedankt voor de antwoorden..het is dus toch zo een 3/4 maanden...ik hoop hier ook! hihihihih

    @ zonnetje: Ik ben al een maand bezig met rust en regelmaat, van ria blom! Heb ook een bakerzak!
    Tijn is de afgelopen 2 weken een modelbaby geweest! Huilde inene niet meer, ging makkelijk slapen, we zijn zelfs lastminute een weekendje weg geweest! Het stoppen met huilen kwam precies op tijd, want werd malend!
    Maar nu sinds afgelopen vrijdag is het inene weer omgeslagen! En doe echt nisk anders dan voorheen!
    Ze dachten bij CB aan reflux..das al een tijdje geleden, verder niet meer onderzocht, maar als hij zo blijft huilen en spugen moet ikd at misschien toch maar gaan laten bekijken bij de dokter(maar stel dat hij dat heeft, waarom heeft hij de afgelopen 2 weken niet gehuilt dan?)

    kus miek
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Iman heeft totdat ze 4 maanden was constant gehuild... Erna was t op eens over, gelukkig...
     
  10. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan heeft 15 a 20 uur per dag gehuild tot aan zijn 4 maanden. De oorzaak was wel dat hij voedselallergieen had en daarom zoveel huilde.
     
  11. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij mn dochter ging het na 6 mnd beter... mn zoon is altijd al het zonnetje in huis.
     

Deel Deze Pagina