labelen

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by AMS, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    In september begint ons zoontje op de creche. Nu moeten we alles labelen, ook de kleertjes, speentjes etc. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zie wel de labeladvertenties ed, maar dan moet je zoveel verschillende aanschaffen, dat wordt wel een duur grapje en voor de kleren wil ik graag iets wat te verwijderen is ipv strijklabels..

2. mroos

mroos Niet meer actief

Wat raar dat je alles moet labelen.. Hier alleen de fles eigenlijk.
    Maargoed, wij hebben labels van goedgemerkt.nl voor de flessen en de melkboederbus dus.
    En ik zou dan voor in de kleding gewoon een watervaste stift kopen en dan op het maatlabel ofzo de naam zetten?

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de strijklabels die wij hebben zijn gewoon te verwijderen heb ik begrepen, ik heb het alleen nog niet geprobeerd ;)

Flesje werd daar gelabeld (met zo'n doorzichtige sticker) dus wij zorgde dat ze steeds dat ene flesje had. Maar onze dochter ging dus maar 2 halve dagen dus dan was één fles voldoende.

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja daar zat ik ook al over te denken. Hier moeten de reserve kleertjes ook gelabeld worden, maar vind het een beetje zonde om een naam in zijn goede kleertjes te gaan strijken of schrijven.
    Zat er aan te denken om er een plastic tasje omheen te doen en daar zijn naam op te zetten...

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    de strijklabels van goed gemerkt zijn weer te verwijderen.
    Ons zoontje gaat ook naar de opvang. Ik strijk de labels ook in zijn jas en reservekleding en op zijn troostknuffeltje.
    De kleine stickertjes zitten op zijn fles en voedingstoren.
    De stickers zijn een beetje duur in aankoop maar je hebt er jaren lang plezier van. Je kan ze immers ook gebruiken als ze naar de basisschool gaan.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ik had zelf bij labelfriends gekeken en die zijn niet te verwijderen, maar die van goedgemerkt dus wel.. Thanks!

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,207
    1,264
    113
    Centrum België
    Kleertjes doe ik gewoon met balpen: initialen op het wasvoorschrift.
    Flesjes met een Dymo (kan je mits aankoop van het juiste rolletje ook kledinglabels mee maken)

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Heb een pakketje labels beteld met de folder uit de babyboos met de actiecode. Ben benieuwd.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Jewe, waar heb je ze besteld?

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Bij goed gemerkt. In de babydoos van de Etos zat een flyer met een aanbieding; 30 naamstickers, 30 instrijklabels, 20 schoenlabels en een tassenhanger voor 18,50.

nog best wel prijzig maar goed je kunt ze hergebruiken en zijn vaatwasbestendig.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Valt vergeleken met de prijzen op de site redelijk mee. Denk dat ik ze toch ook maar daar ga bestellen.
    Ik heb trouwens een site gevonden die ook namen op aventspeentjes drukt (die gebruiken we en wil eigenlijk geen ander merk), denk dat ik die dus ook maar bestel. Lijkt me met een stift oid toch niet zo fris en ben bang dat een label er af geknaagd wordt..

12. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Hier hebben we ook de labels van goedgemerkt. Hier hoeft op het kdv alleen het jasje gelabeld te worden omdat die op de kaptok hangt. Verder hebben alle kindjes een eigen bakje en daar doen wij de reserve kleding in (ff navragen, misschien heeft jouw kdv dat ook wel, bij al mn vriendinnen werkt dit zo). Verder idd flessen en voedingstorens, maar onze buurvrouw heeft dat gewoon met schilderstape gedaan en dat werkt ook. Moet ze eens in de zoveel tijd ff opnieuw doen, maar das ook het werk niet.

13. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Heb de labels inmiddels besteld bij goedgemerkt en de speentjes bij mijnspeen.nl. De beker etc ga ik idd met een gewoon etiket oid doen. Bedankt voor de tips dames..
    Wat mij betreft mag deze dicht.

Share This Page