ben ik de enige die geen eigen kamer voor de baby heeft? ik ga samen met de baby op 1 kamer. hoe kan ik de kamer het beste inrichten? alleen mijn bed moet plaatsvinden verder is alle ruimte voor de baby. kamer is niet zo groot maar misschien hebben jullie tips? een foto zou wel handig zijn dus die plaats ik zometeen.
daniel heeft een jaar lang bij ons op de kamer gelegen. Eerste halfjaar hadden we geen keuze voor wieg/ledikant plek ivm vast bed. Zn ledikantje stond klem maar het ging... Daarna zijn we verhuist en hadden we grotere kamer, ledikantje in 1 hoek, ons bed in andere hoek en dan hadden we 1 hoek over voor commode (beide keren ingebouwde kledingkasten)
Bij ons zal de baby ook op de kamer komen. Een wiegbed past nog maar geen commode of kast voor de baby. Er komt wel een verschoningsunit waar een badje inzit en ook een paar rekjes onderzitten. Dus verschonen in de slaapkamer, verschoningsdeel eraf en het badje kan dan de douche ingereden worden om te vullen, kunnen we dan ook gelijk weer laten leeglopen in de douche en dan weer de slaapkamer in. Verder nog kijken om een paar schappen op te hangen en daar komen dan mandjes/dozen op met spulletjes. We zijn wel aan het kijken om te verhuizen maar zijn gewoon achteraan de lijst toegevoegd want volgens de gemeente is het heel doenbaar zoals het nu moet. Je kan de baby in de wasbak wassen... Ik vind dat ding zo goor, zelfs na schoonmaken en ontsmetten toen we hier kwamen wonen dat ik hem zelf niet eens gebruik. Nu zouden ze er akkoord mee gaan om een nieuwe te plaatsen, maar onze buurt staat ingepland om de badkamer vernieuwd te krijgen, volgend jaar of het jaar daarna dus geen nieuwe wasbak nu.
Hey meid ook hier slaapt de baby bij ons op de kamer omdat we nu nog in een appartement wonen ... Ook hier alleen ons bed en de rest voor de kleine meid Ik heb het zo ingericht dat ze een heel eigen hoekje heeft we hebben alleen een bedje en commode kast past niet helaas maar commode is groot genoeg om alles in kwijt te kunnen Bekijk bijlage 155697