http://www.goed-gemerkt.com/pages/shop.aspx . Ik heb deze net besteld voor op t kinderdagverblijf straks. Misschien n tip voor anderen?
Leuk zijn die he, ik vond ze alleen duur. Ik heb van m'n moeder strijklint gekregen en een speciale pen. Even schrijven, knippen en strijken en klaar! Blijft ook goed zitten in de was. Ik heb het idd ook gedaan voor op het KDV.
Ik heb altijd gewoon de naam op het waslabeltje geschreven. Werkt net zo goed en een stuk goedkoper. Gina
Naja, ikzelf vond de prijs wel mee vallen hoor. En ik vond t gewoon wel grappig. Maar je kunt t idd ook zelf maken jah.
ik snap niet dat jullie wat moeten merken voor het kdv bij mij zit alles in haar tasje in haar persoonlijke mandje? waarom moeten jullie dan labelen?
Je moet de spulletjes labelen zodat ze weten wat van wie is. Emme heeft ook een eigen mandje en tasje waar ik alles in leg, maar de spullen worden toch de hele dag gebruikt en liggen dan ook wel eens ergens anders. Ik heb echt op alles een naam staan: speen, slaapzak, knuffel, schoenen, jas, fles.