het valt mij op dat er kriebelende labeltjes zitten binnenin de rompertjes ik ga ze ff allemaal controleren en eruit knippen
Geen last van.. En mn zoontje ook niet. En vaak als je ze er uit knipt gaan ze alleen maar meer kriebelen.
En de randjes die overblijven irriteren de huid van de baby niet? Ik vind die scherpe randjes altijd erger dat de labeltje zelf.
Die van de hema kriebelen/steken inderdaad heel erg. Zo erg dat mijn zoontje er een rode plek van had in zijn nek. Ik heb ze er uit getornd. De labeltjes zitten met van dat nylon draad vastgestikt, niet prettig!
Doe ik nooit, nergens last van...en het is inderdaad wel zo handig als je later nog kan achterhalen wat de maat was. Het enige is dat er bij Hema kleding soms zo'n 'alarmlabel' in zit, zo'n hard label, dat knip ik er wel uit.
Hier ook nooit labeltjes eruit geknipt.. Dat harde randje dat overblijft prikt/irriteert juist nog meer.
Hier ook geen last van dus laat ze gewoon zitten. als je ze afknipt dan gaat het nog veel meer irriteren.
Denk dat je die alarmlabels bedoeld? Is ook de bedoeling dat je die eruit knipt voordat je ze aantrekt bij je kind.