labia correctie

Discussie in 'De lounge' gestart door Charlie84, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja misschien wel, ik kijk wel als ik weer fulltime werk. dan moet het lukken :) fijn dat jij het wel gewoon kan doen mocht het nodig zijn, al hoop ik voor je dat het gewoon simpel opgelost kan worden door de huisarts!

haha ja leuk zijn die gesprekken he.. ik zei het tegen mn vriend zegt ie: "huh, waarom wil je dat? wil je een p*rnopoes?" ;)

2. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Ik had na de bevalling maar één hechting en toch daarna erg veel last blijven houden! Schaamlippen waren netjes bij mij en nogsteeds. Dat was niet t probleem. Er zat bij de ingang een vervelend stukje littekenweefsel.
    Na een maand of 6 de drempel over gegaan en naar de HA geweest, die stuurde me gelijk door naar de gyn. Ik kreeg twee weken nadat ik bij de gyn. was geweest al een correctie operatie. Hij heeft het zeg maar weer nestjes gemaakt ;) Was er erg blij mee! De napijn viel erg mee en nu nergens last meer van!
    De gyn zei dat als het pijn doet bij t vrijen en fietsen/hardlopen etc. Dit gewoon kan en vergoed word en dat klopte, is helemaal vergoed. Nou was ik wel mijn eigen risico al kwijt door de bevalling, anders ben je die wel kwijt denk ik.

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha ja ik geloof dat mijn man dat ook denkt :D Maar hij vindt het ook wel rot voor me dat ik vaak een dag last heb na seks, en aangezien we het wel 3 keer in de week proberen te doen is dat gewoon prut :( En ik vind het al helemaal rot dat ik mijn dochter liever met de auto dan met de fiets naar school breng vanwege dit probleem..

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is het bij mij ook wel litteken weefsel wat zeer doet, maar ik zie dat niet zo goed.. Ik ben wel erg gescheurd tijdens de eerste bevalling. Ik had ook best veel hechtingen, en de verloskundige heeft me gehecht. Het duurde een uur! Dus misschien toch littekenweefsel..

5. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Bij mij voelde of zag ik ook geen littekenweefsel! Nou zei de gyn echt dat dit was wat pijn deed en waar ik last van had. Omdat het zegmaar stug weefsel is. Hij voelde en keek en ik moest aangeven waar ik last van had...Haha.. (ja dat moet je er wel voor overhebben zo'n vreemde kerel die aan je zit) ! Hij zei: Vertrouw me maar, ik zorg dat het helemaal netjes word en dat je nergens meer last van hebt! En dat heeft hij inderdaad gedaan!

6. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Oh en ik ben echt zo blij dat ik t gedaan heb en me schaamte aan de kant heb gezet! Echt waar een week na de operatie had ik al geen pijn meer. Daarna duurde het nog wel 5 weken voordat de hechtingen waren opgelost (had er overigens absoluut geen last van). En daarna voelde het weer helemaal super!

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig, super fijn voor je!!! Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat :) Na alles wat ik heb mee gemaakt ben ik nu net een kijkdoos ;) Dus ik schaam me niet zo als ik bij de gyn lig. Deze huisarts is een nieuwe dus dat vind ik wel spannend :)

8. Gulana

Gulana Lid

23 jun 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ingreep vorig jaar laten doen. Bij mij was na de bevalling 1 schaamlip erg uitgescheurd naar boven toe. De gynaecoloog had het echter zo gehecht dat deze dus een stukje langer was dan de ander. Ik had er een beetje last van maar niet zoveel. Aangezien ik ook nog voor een paar andere ingrepen onder het mes ging heb ik dit tegelijkertijd laten doen. Amper pijn gehad. Net zoals de andere zeggen, een beetje ongemakkelijk met lopen de eerste paar dagen. Ik ben bij een privé kliniek geweest dus zelf betaald.

9. Samama

Samama Niet meer actief

Dat weet ik wel zeker dat we het hier over hetzelfde hebben. Bij mijn zorgverzekering werd het wel vergoed, bij mij is er 6 cm aan beide kanten vanaf gehaald.

En een ieders pijngrens is anders, ik had er een dag goed last van, daarna viel het me mee.

Deel Deze Pagina