zwangerschapssymptomen na verwijderen mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Gleentje, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

een vraagje voor de mensen die een mirena spiraal hebben laten verwijderen. Ik heb bijna 2 weken geleden mijn mirena laten verwijderen omdat we gaan voor een derde kindje.
    Tijdens mijn mirena had ik geen menstruatie meer.
    2 dagen na verwijderen heb ik een 4-tal dagen wat bruinverlies gehad, maar enkel bij het afvegen na plassen.
    Ondertussen heb ik allerlei zwangerschapssymptomen zoals jeukende, pijnlijke borsten, steekjes in baarmoeder, menstruatiekrampen, veel afscheiding, misselijk op sommige momenten. Komt dit allemaal door het verwijderen van de mirena? Ik nam vroeger de pil en toen ik daar mee stopte heb ik nooit zo erge symptomen gehad als nu. Maar ze zeggen toch dat de mirena minder hormonen afgeeft dan de pil?
    Iemand die zich hierin herkent?

2. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?? 😔

3. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds ongikrampen, sterker dan tijdens vorige reactie. Pijnlijk stekende tepels. Is alsof ik elk moment ongesteld kan worden, maar heb alleen veel witte afscheiding.

4. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hallo Gleentje

Op 25 maart heb ik mijn mirena laten verwijderen dit was 2 dagen nadat mijn menstruatie gedaan was hierna op 13 april mijn maandstonden gekregen en vanaf dan dezelfde symptomen als jij ongikrampen, licht bruinverlies 2 weken na mijn ms (vanaf 30 april tot 4mei) en sindsdien constant steken rechts vanonder, pijnlijke tepels, hoofdpijn, heel veel witverlies. Maar sinds gisteren niks van witverlies meer maar wel krampen alsof mijn ms moet doorkomen. Momenteel vrijen we met condoom zodat ik eerst mijn lichaam de tijd kan geven om te ontspiralen :) dus een zwangerschap zou ik straf vinden :) denk dat ons lichaam zich wat moet aanpassen :)

5. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ja, heb ik ook gehad! Heel erg misselijk, dizzy...op en top zwanger. Na een weekje was het over en na twee weken was ik zwanger!

6. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus 3 weken na het verwijderen? Of begrijp ik je verkeerd?

7. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat ik geen reactie meer krijg! Ben wel nieuwsgierig nu ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom doe je geen test dan? Je bent nieuwsgierig naar wat? Wij kunnen je namelijk absoluut niet zeggen of je zwanger kunt zijn of niet!

The only way is.....TESTEN! :D

(Waar in je cyclus heb je je Mirena laten verwijderen dan? Want met Mirena krijg je gewoon een eisprong. Volgens mij voorkomt de Mirena een innesteling van een evt bevrucht eitje. Dus als je rond eisprong de Mirena hebt laten verwijderen, is er een kans dat je nu al zwanger bent.)

Laat je de uitslag van de zwangerschapstest even weten?

9. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test is negatief!
    Ik weet niet waar in mijn cyclus de mirena verwijderd is want hield het niet bij en had ook geen bloedingen meer. Ik heb nu al voor de 4de dag enorme ongikrampen (alsof ik er volop in zit) maar ik bloed niet. Harde opgezette buik pffff

10. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe een mens zichzelf gek kan maken grrr

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      18
  11. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Hier ook een negatieve test

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is helaas inderdaad een negatieve test. Dat wat jij ziet (op een ingedroogde test?) is een witte streep met links en rechts een donkere rand waardoor het lijkt alsof er een tweede streep staat. Zoom ook maar eens goed in. Dan zie je wellicht wat ik bedoel. Het streepje is niet gevuld met kleur.

Anders over een paar dagen nog eens testen. Bij zwangerschap zou de streep dan op moeten lopen. Duidelijker aanwezig moeten zijn,

13. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet dat hij negatief is 😉
    Het is juist zo balen dat ik niet weet wat er gaande is in mijn lichaam. Heb nog nooit zo veel last gehad van ongikrampen als nu en lage rugpijn maar er is helemaal niets????

14. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Hier net hetzelfde bog zltijd krampen maar ook negatief :(

15. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is jouw spiraal ook verwijderd sharontjh ??

16. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Ja eind maart tijdens menstruatie daarna op 13 april terug ms gekregen :)

17. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 jaar geen maandstonden meer gehad en bij mij is hij nu 3 weken pas eruit. Heb een 3 à 4 dagen wat bruinverlies gehad na verwijderen maar ik weet niet of ik dat als maandstonden moet tellen?

18. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Ik had ook geen maandstonden meer maar toen ik ze liet verwijderen wel ging op controle door het bloedverlies dn heb ae ineens laten verwijderen op 13 april terug echt bloedverlies en veel en 2 weken later bruinverlies 4 dagen weet ook niet goed of ik dig als ms moet zien

19. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    heey allemaal

Ik lees even mee laat de 27e de spiraal verwijderen en heb geen idee wat me te wachten staat.

Hoop dat je snel ongi word.

Xxx oroompje

20. Gleentje

Gleentje Actief lid

24 apr 2015
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor ons! En ik denk dat iedereen er anders op reageerd dus kan totaal anders zijn bij jou. Heb al gelezen dat er zijn die onmiddellijk terug een normale cyclus hebben maar ook veel zoals bij ons; cyclus ontregeld. :(

Deel Deze Pagina