ik ben het zoooooo zat ik ben nu 40 weken en 4 dagen ik weet da het nog wel ff dagen ken duren maar ik had toch wel gehoopt dat ik mn kleine meid in mn armen had nu... ik heb niet zo veel te klagen hoor enkelt mn buik gaat hangen en dat gaat pijn doen en ik ben heel moe, maar iederekeer als ik om 11 uur naar bed ga dan ben ik om half5 al weer wakker de rest van de dag ken ik nie meer zo veel doen omdat ik nie zo goed naar buiten durf omdat ik bang ben dat er wa gebeurd ik wil der zoooo graag vast houden en zit echt ff in een dippie sorry voor mn gezeur maar moes het ff kwijt... xxx
Het wordt tijd dat de kleine zich laat zien hè. En zeuren mag hoor, daar is dit forum toch ook voor. Nog ff door zetten, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Cliché, maar wel waar. Veel sterkte!
Hoi Angelique, Dat is geen gezeur hoor... de uitspraak is niet voor niks: de laatse loodjes wegen het zwaarst. Hopelijk gaat de kleine meid zichzelf snel aankondigen en kan het knuffelen beginnen. Probeer er niet op te "gaan zitten wachten", maar onderneem nog wat! Sterkte met wachten en met je bevalling! Liefs, Sandra
hahahaha jah bedankt en idd de laatste loodjes wegen het zwaarst... nou weet je wast het ergste is ze is zo rustig ineens ze was altijd zo levendig en dat vind ik best eng zou zo iedere dag naar de VK willen om der hardje te luisteren hahahah xxx
Loop 10 keer de trap op en neer......haha..... Nee meis, ik denk dat je nog even geduld moet hebben, maar weet zeker dat je binnen nu en een week je kindje in je armen mag nemen..... Ik weet niet of ik zelf zo geduldig zou zijn, ben namelijk erg ongeduldig en nieuwsgierig....... Veel succes in ieder geval en laat me snel iets weten.... Dikke knuf voor jou en je kleine kindje, dat nu heel snel gaat komen.. Juud
ik zie ook dat ik precies op de helft ben van jou nu... jij 40 weken 4 dagen......ik 20 weken 2 dagen... grappig knuf juud
Ik was het de laatste keer ook echt zat rond 39/40 weken. Snap je helemaal. Er zijn natuurlijk wel wat middeltjes die de bevalling op gang kunnen helpen bv tonic drinken/trap lopen/met de auto over een hobbelig pad rijden/hart van een ananas eten en natuurlijk vrijen. Suc6 met de laatste loodjes
ff heerlijk al die goeie woordjes hahahahah sorry heb je soms wel eens nodig ik ga lekker ff op bed liggen pfff ben al sinds half5 op ech tnie normaal haahhah xxx
Hee meid. Logisch hoor, dat je het nu helemaal gehad hebt. Je moet maar zo denken: nog maximaal 10 dagen. Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen. Je kunt ook aan je VK vragen of ze je wil strippen. Dat wil wel eens helpen.
misschien als je eens een lekker heet bad neemt dat het toch op gang begint te komen; ik begrijp je helemaal ik was die laatste loodjes ook echt beu en jij bent overtijd dus zal het nog erger zijn voor jou. veel sterkte meid en dat je meisje maar niet meer te lang op zich laat wachten groetjes talia
dat is geen zeuren hoor ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent en dat je je kleintje wel vast wilt houden... tis niet niks om alles te doen met zo'n dikke toeter.... ik wens je in iedergeval heel veel succes met je bevalling en hoop dat hij voorspoedig zal verlopen groetjes Sammie
Ik vind het niet erg dat je klaagt hoor meis!! Heb zelf ook genoeg te klagen zo af en toe! En moet toegeven dat het soms best lekker is om het ff van je af te schrijven Het enigste wat je kunt doen is wachten.. En wachten duurd nu eenmaal lang. Je meisje geeft echt wel aan wanneer ze er klaar voor is. En blijkbaar is dat nu nog niet Ik hoop dat we snel een fototje kunnen bewonderen van jouw kleintje hihi
Ik ken het gevoel heb bij mijn 1ste 6 dagen langer gelopen en de 2de 7 dagen dus ja weet wat je voelt! Veel succes met wachten ik heb alles op een gegeven moment geprobeerd om maar tegaan bevallen maar niets hielp ik was straalmisselijk de hele zwangerschap dus wilde er wel eens vanaf zijn. Ik loop nu voor de misselijkheid bij de acupunctuur en dat werkt na 2 behandelingen al geweldig ben helemaal niet misselijk meer, en hij kan dus ook een bevalling opwekken is misschien een idee als het echt blijft duren en je het niet meer trekt?
aaaah... vind het echt sneu voor je... je wacht al zo lang.., ik hoop in iedergeval dat je snel je kleine meid in je armen kan nemen ... en echt verrot dat je ook niet echt naar buiten durft, ( wat logisch is)... wie weet vanacht? maar als het donderdag nacht wordt, zou ik het wel leuk vinden... kan ik je nog ff zien gr. sarah
nou hier is nog steeds nix hahahaha ze laat lekker op zich wachten verleden week zei ik al bij een topicv k denk da ze een week te laat komt hahahaha zal ik dan toch gelijk krijgen... wie weet we wachten geduldig af... bedankt voor jullie lieve reacties xxx
Klagen mag hoor . nog eventjes over een paar dagen en dan heb je je kleine in de armen. sterkte met de laatste loodjes.
kan t me nog goed herinneren! De eerste 16 weken en de laatste paar dagen waren op zn zachtst gezegd niet zo tof. Die laatste paar dagen zat ik er echt behoorlijk doorheen,waarschijnlijk net wat jij nu voelt. Ik heb niet over tijd gelopen, maar ik had al vanaf 33 wkn weeën en vanaf 27 wkn helemaal niets meer. Dus ik vreesde t ergste:mijn kind had besloten te blijven voor altijd! Het hoort erbij en dat maakt het ook niet minder zwaar. Veel succes met die laatste loodjes!