zonneluifel met korting in de nazomer?

Discussie in 'De lounge' gestart door bosschebol, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosschebol

bosschebol Nieuw lid

28 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil al lang een mooie zonneluifel aan de achterkant van mijn huis. Het kost alleen zo veel geld. Ik schat dat een luifel 5 meter breed zou moeten zijn, liefst zo er mogelijke uitval.

Weten jullie of er in de nazomer korting te krijgen is, of een soort van opruiming van modellen ofzo?

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een vriend van ons zit in de zonneschermen. Hij geeft aan dat dit niet het geval is, omdat er het hele jaar door wel vraag naar is. Er zijn ook niet echt oude en nieuwe modellen. Pas om de 5 jaar of zo.

3. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Ik heb het destijds in maart gekocht bij een lokale hier met 'winterkorting' van 15 of 20%

4. bosschebol

bosschebol Nieuw lid

28 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Even zien of er nog meer er meer ervaringen komen..

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik zou even op marktplaats kijken: kun je vaak nog prima schermen kopen voor een fractie van de nieuwprijs. Voor mijn ouders een elektrische van 4m breed voor €100 gekocht. Zelf eentje via via ook voor dat bedrag kunnen kopen (5m breed en elektrisch).

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou trouwens niet voor een goedkoper model gaan. Wij hebben een goede gekocht, elektrisch, drie keer zo duur als die van de buren. Maar dat is ook echt aan te zien. Die van ons is stevig. Die van de buren moeten ze steeds vastzetten met snelbinders. En het geluid, dat ie maakt als ze hem omhoog doen... ik ben altijd bang dat ie spontaan van de gevel valt. :D

Een goed zonnescherm/zonneluifel is een goede investering.

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij hebben hem in sept gekocht. Was wel met korting.
    Hebben hem pas in het voorjaar opgehangen, weet alleen niet meer waar het was (online ieder geval)

Deel Deze Pagina