ja dat wel maar wou info opvragen en zit op me werk dus dacht probeer het zo maar effe maar als niemand het weet rij ik er vanavond even langs....
ik kom wel uit oisterwijk oorspronkelijk maar woon er al jaren niet meer dus kan je helaas niet helpen zal de volgende keer als ik langs mijn pa ga eens kijken
hoe komt het dat je niet meer in het mooie dorp woont? Heel lief van je,maar als ik afgewerkt ben rij ik er zelf wel even langs
Hmm ik kom er vrij regelmatig, vrienden van mij wonen daar, maar ik heb echt nooit geweten dat daar een sportschool zat. In de kerkstraat bedoel je toch hè?
mijn pa en ma zijn gescheiden toen ik 5 was en toen ben ik in tilburg gaan wonen later in de puberjaren heb ik nog wel 1 jaar bij mijn vader gewoond en nu woon ik al jaren met hubbie in wolluk
nee het is eigenlijk aan de achterkant van het molentje.... Zie dat ik het verkeerd heb uitgelegd maar je zit wel in de goede richting. In wolluk aha das ook een mooi dorp ben er afgelopen vrijdag nog geweest om te winkelen altijd gezellig
oh hihi kom je de volgende keer maar een bakkie halen woon jij allang in oisterwijk? heel mijn familie van mijn vaderskant woont daar zou daar best weer terug willen wonen maar hubbie wil wolluk niet uit
Ik woon nog niet zolang in oisterwijk alles bij elkaar nu zon 5 en een half jaar maar ben wel altijd naar de middelbare school gegaan toen nog durendael. Ik heb eigenlijk daarvoor altijd in haaren gewoond,maar wil oisterwijk voorlopig nog niet uit zeg nooit nooit maar zijn nu op zoek naar een grotere woning in oisterwijk zodat we misschien aan een tweede wonder mogen gaan klussen.
Leuke school...heb ik ook op gezeten. Heb zelf 19 jaar in Oisterwijk gewoond, daarna nog 4 jaar in Haaren. Wie weet kennen we elkaar wel.
kravmagaschool 013 Algemene informatie Adres: Van Kemenadelaan 5 5061 EE Oisterwijk Telefoon: 06-15094885 Bedoel je deze? Groetjes van Kiki (nog nooit van mijn leven in Oisterwijk geweest )
Nee die helaas niet,maar moet morgen toch me zoontje naar oma brenegen dan kom ik er langs en kijk meteen even. Kan best zijn dat die sportschool niet op internet staat hoor hij is niet altijd open en bestaat ook nog niet zo heel lang. Maar toch bedankt voor de info.... En nooit in oisterwijk geweest? Het is zo'n mooi dorp met veel mooie bossen en vennen
Ik peinig mijn hoofd erover, maar een sportschool bij `t molentje? Ik zou het echt niet weten en ik ben vaak in oisterwijk te vinden Ik kan je ook niet helpen , maar ben wel benieuwd welke het nou is.
Wat leuk, mijn oma woont in Oisterwijk! Supergezellig daar! Helaas heb ik van de sportschool geen idee.
ik ga vanmiddag echt kijken als ik me zoontje op ga halen en als ik het weet laat ik het jullie morgen weten. hahaah