Wij nemen de honden mee op vakantie . Slapen in de bench en overdag aan een lijn, of mee op pad, of op schoot, of in de weg liggen in de ingang haha
Wij moeten nog op zoek naar een pension voor dit jaar want we maken dit jaar een once in a lifetime reis met met mijn vader en broer naar Amerika. Mijn vader wordt 75 en neemt ons mee. Volgende jaar gaan we weer kamperen en dan mag de hond mee
We kregen eergisteren bericht van de fokker dat de moeder doodle en alle pups een virus of bacterie hadden gehad en heel ziek waren geworden. Gelukkig gaat nu alles weer goed met ze.
Fijn dat het weer goed gaat! In ‘ons’ nestje was er een pup erg ziek geweest. Toch spannend dat soort dingen.
Geloof me die waterblazer kan de fokker wel missen hoor. Zoveel extra kosten heeft een doodlefokker niet en de prijzen zijn niet mis. (Op zijn zachts gezegd )
Niet alles bij gelezen, maar wat een schatjes kun je aan de fokker vragen of jullie degene mogen met een zeker karakter? Dat hij niet wegkruipt in stressvolle situaties maar juist komt troosten of sussen ? Wij hebben 2 labradors; de een komt mensen troosten bij stress en verdriet, de ander kruipt weg en zet z’n haren omhoog lijkt me dat jullie meer hebben aan een dapper beestje. Bij ons was het verschil al vanaf heel jong zichtbaar.
Wij hebben wel een aantal wensen en "eisen" bij de fokker neergelegd waar een pup aan "moet voldoen". Hopelijk komt dat ook goed. Fokker weet dat we een kind mat ass hebben en dat de hond ook vooral bij zoon moet passen
Ongetwijfeld. Ik denk dat het qua kosten misschien op zich inderdaad wel meevalt, maar zeker in het begin is het natuurlijk wel 24/7 werk. In die zin weet ik ook niet of het echt heel veel oplevert - al je het vergelijkt met een andere baan dus.
De fokker bepaald. Zoon en ik hebben al wel licht een voorkeur, want in de filmpjes zijn dat de rustige pups. We gaan het zien...