Mister Steamy dryerballs (zodat je niet hoeft te strijken)

Discussion in 'De lounge' started by MissBianca, Jul 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Net was ik aan het strijken. Het ergste huishoudelijke klusje dat er bestaat. Toen bedacht ik me ineens die reclame op Tell Sell, zo'n bal die je vult met water en dan in de droger doet. Zodat je niet meer hoeft te strijken. Mij lijkt het ideaal natuurlijk, maar aangezien ik niet in sprookjes geloof, wil ik eerst weten of het echt wel werkt. Wie heeft er ervaringen mee? Zit er een addertje onder het gras (bijv. dat je droger maar een kwart vol mag zijn ofzo)?
    Ik hoor het graag:)

2. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en ze leefde nog lang en gelukkig.

3. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik strijk nooit,omdat ik heel veel in de droger gooi...:D zonder bal overigens.;)

4. thewiz

thewiz Actief lid

Jun 27, 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Dat kan toch helemaal niet lijkt mij.... Uit zo'n bal komt toch stoom? Mijn wasdroger wordt niet zo heet hoor.... Gelukkig niet. Kwamen mijn kleren er kokend uit.:D

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hmm, ik zou het ook wel willen weten. Maar of het dan nog goed droog wordt?!

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

Tja, je gooit natte was in de droger zodat het droog word. Als je het er daarna vlot uithaalt hoef je helemaal niet te strijken (oke, misschien een beetje)
    Die bal, die vul je met water zodat er vocht in de droger bij komt;). Dat zit er bij mij al bij door de natte was:D.
    En mocht je je droge was door de droger willen strijken, Ik zou dan denk ik gewoon een klets water over de kleding gooien;)

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
  8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    tip van mijn overburen: doe een tennisbal in de droger bij je kleding, dan heb je het zelfde effect.

9. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Ja, ik bedacht me later dat het ook onzin is om te kopen. De kleren die gestreken moeten worden, mogen (of doe ik) meestal niet in de droger. Dus moet ik toch een hele goede uitvinding gaan doen:)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    "as seen on teeeeveeee":D Ik geloof daar nooit zo in.

Ik haal alles gelijk uit de droger, als het dus nog warm is, sla het uit en vouw het op. Het enige wat ik strijk zijn de overhemden van mijn man, mijn eigen blouses en de katoenen kleding. Katoen en overhemden komen er altijd nog vochtig uit, zodat het makkelijk strijken is.

Er is weinig wat ik niet in de droger doe eigenlijk ...

Share This Page