Op het moment heb ik last van gruwelijk stress. Hele dag aan 't malen, snachts piekeren.. soms lijkt t net of ik een hart aanval krijg! Mn hart klopt mn borstkas uit onderhand! Ik eet wel gewoon goed maar toch val ik af! Is dit serieus van de stress?
Ja, dat kan. Maar heeft het snelle kloppen van je hart echt met stress te maken? Hoge hartslag en afvallen kan ook nog wijzen op een schildklier probleem.
Ja, stress kost heel veel energie en daar val je van af. In een hele stress volle periode in mijn leven woog ik nog maar 46 kilo terwijl ik gewoon at en daarbij ook nog snoepte.
Ik heb normaal nooit echt last van het snelle kloppen van mn hart. Maar op t moment alleen maar! Maar heb zoveel aan mn hoofd nu, dus ik denk wel dat het daarvan komt. ?
Ja, stress kan erg veel doen met je lichaam. Ik ben nu gelukkig alweer een jaartje stabiel.. Daarvoor 40 kilo eraf in een half jaar.. oorzaak; Stress, stress en nog eens stress Hartkloppingen heb ik ook gehad, soms zo erg dat je idd het idee heb van je padje te gaan.. Daar moet je wel echt mee oppassen.. en miss eens langs de HA?
Onbegrijpelijk wat stress met je kan doen!! Ik heb toevallig vandaag een afspraak voor morgen vroeg gemaakt. Zal t aan m voorleggen.
ja dat kan! ik heb het zelf ook jaren geleden gehad, Nu kon ik wel wat kilo's missen, maar het is niet de manier
Ja ik val ook altijd af van stress!! Maar ook omdat ik dan niet kan/wil eten ofzo. Ik ben meer het tegenovergesteld van een emotie-eter blijkbaar
Zou best kunnen, of het ligt aan het feit dat je minder eet door de stress. Bij stress maakt je lijf nl ook extra cortisol aan en dat zorgt weer voor vetopslag rondom je buik. Succes! Hopelijk gaat het snel beter!
Hier ook eind vorig jaar door (tijdelijke relatiebreuk)stress zon 12 kg afgevallen! Dus het kan echt ja!
Ik ben 5 jaar geleden door stress veel, heel veel afgevallen. 25 kilo in 3 maandjes dus ja dat kan. Zit er gelukkig allemaal weer aan kreeg ook bijvoeding.
Ja dat kan hoor! Ik eet met stress ook wel wat minder, maar herken de hartkloppingen ook. Ik heb het ook met positieve stress, woog net voor mijn trouwdag nog 49 kilo, ik heb mijn jurk gekocht op 53 kilo. Was 4 kilo kwijt in 1,5wk. En op dit gewicht is dat veel!
Als ik stress heb val ik ook snel af... en omdat ik van mezelf al dun ben valt het helemaal op... Dus ik vermijd stress zo veel mogelijk De weken voor mijn trouwdag was ik erg afgevallen.
Komt me bekend voor Ik woog toen ik trouwde ook nog maar ongeveer 49 kilo (bij 1.70) terwijl ik daarvoor 52/53 woog. Mensen dachten dat ik anorexia had... Nu weeg ik 56 kilo en dat staat me veel mooier.
Ja dat kan zeker door de stress!! ik ben een aantal jaar geleden 8 kilo kwijt geraakt door de stress, snap dus precies hoe jij je voelt.
Jeetje meid! Wat akelig dat je zoveel stress hebt. Red je het wel een beetje? Afvallen, hartkloppingen, hyperventilatie, weinig slaap en nog veel meer kun je krijgen van stress. Hopelijk ben je er gauw van af. Houd jezelf wel goed in de gaten en wacht niet te lang met hulp te vragen! Knuffel van Elle'
Jaaaaaaaaa... ik heb het ook hoor! Iets stress en de kilos vliegen eraf.. Stress over? Kilo's heel gauw er weer bij. Ik heb geen hongergevoel meer bij stress....