Labrador van 3 jaar overnemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jess93, 15 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed gaat!

Jess93 vindt dit leuk.
  2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.324
    673
    113
    Utrecht
    Ik hoop zo dat de week goed gaat en dat ze bij jullie mag blijven!
    Wat een prachtige jongedame!
    Je komt op mij over als een lief persoon die zich goed voorbereid heeft en een groot hart heeft voor deze hond.
    Erg mooi om te lezen tussen allerlei zware onderwerpen.

Jess93, Sado, loetje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat een lieve reacties allemaal! Als t aan mij ligt is er geen twijfel, alleen mijn vriend is iets minder honden/dieren liefhebber zeg maar. Niet dat hij ze haat ofzo, maar hij heeft er gewoon wat minder mee dan ik. Dus de testweek is ook meer voor hem dan voor mij, hij moet er natuurlijk wel ook achter staan :)

Maar hij is ook zeer positief over het beestje. Blaft niet, ook als de deurbel gaat niet & ook naar onze konijntjes niet. Springt niet tegen je op. Tijdens het avondeten gaat ze uit zichzelf al op haar plaats of een andere afzijdige plaats liggen tot we klaar zijn met eten, dus totaal niet bedelen o.i.d. Je kan ook gerust een gebakje op de salontafel zetten, doet ze ook niks mee. Het enige gevaar bij de salontafel is haar enorm enthousiaste staart en kont :roflmao: Ze kwispelt oprecht met haar hele lijf haha!

Dus moet ook zeggen: als hij het met deze hond niet ziet zitten, dan zal er nooit een hond komen. Want makkelijker dan dit kan eigenlijk niet :p

Zeebra, spruitje80, Knuffelmonster en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.029
    113
    Vrouw
    Ah wat leuk om te lezen!!!

Jess93 vindt dit leuk.
  5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Even een update! Eerste week is goed bevallen, echter twijfelen we of ons dochtertje ook een allergie heeft of dat het hooikoorts is vooral... We hebben dus vandaag bloed laten prikken & hebben daar binnen 3 werkdagen de uitslag van. Fingers crossed dat ze geen allergie voor honden heeft! Mocht ze niet allergisch zijn dan nemen we haar over en zo wel dan houdt t helaas op:(

lavender vindt dit leuk.
  6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.029
    113
    Vrouw
    Ohhh dat is spannend!

Jess93 vindt dit leuk.
  7. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Wat goed!!
    Ik duim.dat ze niet allergisch is!

Jess93 vindt dit leuk.
  8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Mocht het alleen hooikoorts zijn zorg dan dat je het goed onder controle houdt. Ik merk dat ik in mijn hooikoorts periode ook sneller ga reageren op onze katten terwijl dat buiten die tijd niet is. Als ik het goed onder controle hou gaat het prima.

Jess93 vindt dit leuk.
  9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Oh spannend. Ik duim voor jullie

Jess93 vindt dit leuk.
  10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    en, is de uitslag al bekend?

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Was ook benieuwd naar de uitslag.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oeh spannend! ik hoorde overigens wel op mijn werk een collega zeggen dat mensen met hooikoorts het dit jaar een stuk heftiger hebben om de één of andere reden... geen idee of het waar is. Maar fijn dat je het gelukkig wel echt kunt laten uitzoeken en ik hoop dat het niet aan de hond ligt!

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ik merk vooral dat ik het langer heb. Meestal als de gras pollen beginnen stopt het bij mij. Ik heb het vroeger in het jaar met de.bomen. maar ik heb nu nog steeds last paar weken minder last gehad en vorige week begon het weer.
    Zwaar irritant haha

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Dat word elk jaar gezegd, zeg ik ook. Maar denk dat het gewoon elk jaar erg rot voelt als het weer begint na een kange tijd niks en het erger lijkt.

15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Het is dit jaar echt erger als voorheen. Althans bij mij en mijn zoon. Zijn juffen dachten bijvoorbeeld dat hij heel erg moe was, hij had echt wallen onder zijn ogen en rode ogen. Zijn medicatie is nu opgehoogd en gelukkig is het nu een stuk minder.

16. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dochter van een vriendin van mij heeft het ook nog nooit zo erg gehad.

Ysabella vindt dit leuk.
  17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk ook dat het dit jaar erger is, ik heb ook hooikoorts maar eigenlijk nooit last, nu wel.

18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Het is echt een verschrikking dit jaar. Hier staan de airco’s niet aan om te koelen maar op het luchtfiltering programma. :|

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Nee morgen of donderdag als het goed is! Maar ze had zondag weer een enorm ontstoken oogje, werd minder toen we uit huis gingen zonder hond en werd weer erger toen we thuis kwamen. Dus dat ze op de hond reageert lijkt ons heel reëel, helaas :( Morgenmiddag gaat de hond in ieder geval weer naar haar baasjes terug en houden dan gewoon contact over de uitslag!

Ander probleem nu met dochtertje, van een hoog klimrek gevallen op school (zag t voor me neus gebeuren, ze was nog even spelen tijdens wachten op grote broer) & was dus ook echt even bewusteloos o_O spoedlijn huisarts gebeld en daar ook geweest voor checks, maar dus ook vergeten te vragen naar of de uitslag van de allergietest er vandaag toevallig als was :o: dus ik bel morgen of donderdag daar nog wel even over, is nu niet het belangrijkste. Eerst herstellen van de hersenschudding :confused: Hopelijk een rustige nacht, ze moest net namelijk ook overgeven dus weer hap gebeld en langsgeweest. Mochten weer naar huis maar met de nadrukkelijke melding van het elk uur wakker maken en als ze niet goed wakker wordt of ze weer moet overgeven moeten we direct weer bellen & moet ze dan gelijk door een kinderarts gezien worden. Wat een dag o_O:eek: Dat beeld van je kind bewusteloos krijg je niet zomaar van je netvlies af...

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat is inderdaad een vreselijk beeld. Heel veel sterkte vannacht, hopelijk blijft ze goed reageren elke keer. Morgen hopelijk een rustige dag om bij te komen

Jess93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina