Ik en mijn moeder hadden een gezellig avondje. Tot op het moment dat ze een liedje in haar hoofd heeft en er niet op komt van wie het nummer is of hoe het nummer heet. Wat ze wel weet is dat er een zinnetje in het liedje is : You told me in a letter babe.. In de clip zijn drie donkere mooie vrouwen te zien die op een rijtje lopen en alles achter hun ontploft of gaat stuk.. Het nummer is al van een tijdje terug. Iemand een idee welk nummer ze bedoeld, want ik heb geen idee!
Bedoelt ze misschien Never Ever van All Saints? Niet met 3 donkere vrouwen (eentje), maar dat zinnetje komt er in voor, en volgens mij klopt de beschrijving van de clip ook...
ja zeker weten never ever, ze zijn niet donker (1tje maar) maar de videoclip is volgensmij wel vrij donker gefilmd en gaan ook dingen stuk?
Bingo! Dat is em! Wauw goed hoor dat je gelijk weet welke ze bedoeld! Je hebt er in ieder geval voor gezorgd dat er vanavond iemand rustig kan slapen Van mij part kan er een slotje op
Ohh vandaar..ik dacht al heb je echt zo'n goed geheugen? Ik was er in ieder geval echt niet opgekomen.