Vrouw bevalt van derde twee-eeiige tweeling - VROUW Zwangerschap & bevallen | Voor een gelukkige zwangerschap [Zwangerschap&bevallen] Oeps Wel heel bijzonder!! En druk.....
Bleh ik krijg wel de kriebels van het domme telegraaf stukje Het nieuws gaat over 3 twee-eiige tweelingen, en dan plakken we nog een (overbodige) tekst over bekende identieke tweelingen (dus eeneiig). Wat heeft die laatste alinea überhaupt met het artikel te maken?
Ken wel iemand met twee twee-eiige tweeling en nog een kindje daarboven. Pfoe. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken
Meerdere twee eiige zijn toch niet zo zeldzaam? Ik ken meerdere gezinnen met twee tweelingen (twee eiig) dus drie keer moet ook makkelijker kunnen lijkt me Een eiige tweelingen zijn wel zeldzamer.
Klopt, meereiige meerlingen komen vaker voor, want dat kan in de familie zitten, aanleg bij de moeder of vruchtbaarheidsbehandelingen. Eeneiige meerlingen zijn een 'toeval'.
Als je even op meerlingen.org kijkt zul je zien dat er meer zijn. Ik 'ken' een van de moeders daar online, van haar tweede tweeling was er eentje tijdens de zwangerschap overleden. Zij tandemde na de geboorte van de laatste tweeling, vijf kinderen!
Mijn tante heeft vijf tweelingen en een eenling Zij liever dan ik, maar goed was een andere generatie...