Lieve MMMeisjes, Even een vraagje van een geschrokken Hypo..... Gisteren heb ik de tp gehad van twee emmy's. Nu heb ik vannacht ontzettende buikpijn gehad. Het is geen punctie-napijn meer, want het zat echt in mijn baarmoeder. T deed zo zeer dat ik er wakker van geworden ben en pas kon slapen na 2 paracetamol en een warme kruik. Ik voel t nu nog steeds een beetje. Jullie begrijpen dat ik me ontzettend afvraag wat dit zou kunnen zijn. De buikpijn is op zich niet onbekend bij mij. Ik heb de afgelopen jaren vaker dezelfde buikpijn gehad. (meestal voor mijn ongi) En laatst heb ik t ook niet voor mijn ongi gehad. Toen ik daarna bij de vpk kwam zag ze op de echo een klein vleesboompje. Ze zei dat dit onschuldig was en geen kwaad kon. Kan die buikpijn van het vleesboompje zijn? Er is natuurlijk wel een kathether naar binnen gegaan gisteren..... Herkent iemand dit? PS: ik had me nog wel zo voorgenomen om relaxed die wachtweken in te gaan. En dan begint t zo......
ik voelde bij de inwendige echo's en gemeeschap altijd een druk in mijn baarmoeder van de vleesboom...heb geen ervaringen met een TP, maar er gaat toch iets naar binnen dat het kan prikkelen....