nicer dicer

Discussie in 'De lounge' gestart door nienke70, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heeft iemand van jullie de nicer dicer besteld van tellsell, dat apparaat wat zo makkelijk groenten en fruit ed snijdt.

het lijkt mij een heel handig apparaat maar is best wel prijzig en omdat ik denk dat het op tv altijd zo mooi word voorgehouden ben ik een beetje terughoudend om het te bestellen.

maar gemak dient de mens en hij lijkt mij wel ontzettend handig, dus als er mensen zijn die ervaring hebben met dit apparaat wil ik dat graag horen.

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Vaak heeft de Blokker spullen die op produkten lijken van de thuiswinkelprogramma's. En vaak ook nog goedkoper. Ik heb geen ervaring met dat ding want m'n vriendje staat graag in de keuken (ik niet).

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    voor 45,- euro zie ik ze op Marktplaats staan! weet niet wat ze op tv kosten?!

gewoon even in de balk nicer dicer invullen en hij laat alle resultaten zien!

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zou gewoon een paar schillermesjes bij de xenos kopen, ik vind het altijd zo'n oplichterij op tellsell!
    De produkten kun je een aantal maanden later voor 1/3e van de tellsellprijs elders kopen, bijv. bij kijkshop of aldi....

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    het lijkt mij dus ook fantastisch..maar belachelijk duur..

Tip: een patatsnijder doet vrijwel hetzelfde :)

Maar als er een goedkoop variant zou zijn zou ik het ook wel willen ja..want het nadeel bij de patatsnijder is dat er geen handig bakje onder zit zeg maar..

6. Eylem25

Eylem25 Lid

1 jun 2007
    13
    0
    0
    Ik heb hem en hij is echt goed, ik heb hem dus vanuit Nederland gekregen van me moeder :D en ik vindt het een erg fijn ding om te gebruiken.
    Zeker een aanrader, weet niet waar zij hem vandaan heeft en hoeveel hij heeft gekost.

Deel Deze Pagina