Lachen en Brabbelen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lieverdjuh, May 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden,

Vanaf welke week of maand ondekte jullie de eerste echt lach en het brabbelen.?
    Ik heb eergisteren ons meisje echt zien lachen, (zelf dacht ik dat het stuiptrekkingen waren) en als ze nu in haar box ligt of in haar bedje begint ze ook te brabbelen en heel erg te trappen met haar beentjes en heel anthousiast met haar handjes omhoog.
    Kan dat al met 3weken lachen en een beetje brabbelen.?
    Vindt het zo mooi om te zien :)
    (Soms denk ik gewoon dat ik het me verbeeld)

Groetjes Lieverdje,

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Lachen met een week of 6, brabbelen nu nog nauwelijks.

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Het is niet echt brabbelen, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven..... in iedere geval ze maakt geluid haha en dan huilt ze niet :D

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    lachen idd ook met een week of 3. En echt beetje brabbelen met ongeveer 6 weken ;)

Die geluidjes maken ( dus niet echt brabbelen ;) ) Deed ie ook al met ongeveer 3 weken :)

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    lachen met 6 weken, maar echt brabbelen deed ze volgens mij pas vanaf een week of 12

6. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Denk dat het per kind tog wel verschillend is.Die van mij lachte ook al met een week of 3 en sinds een week of 2 ook echt al brabbelen...hele verhalen soms :) echt leuk!

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Lachen en brabbelen doet kyano nu

8. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Echt bewust lachen sinds 3 weken en keelgeluidjes maken rond 7 weken.
    Nu brabbelt ze erop los :D

9. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    lachen doet daisy nu een week of 3.. en brabbelen begint nu echt op gang te komen..

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lachen deed ze heel snel en brabbelen doet ze ook alweer een aantal weken

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Of ik heb een hele trage baby met brabbelen of jullie bedoelen er iets anders mee dan ik. Jarissa maakt volop geluid maar ik vind het meer keelgeluiden zoals hierboven een moeder schreef. Echt brabbelen doet ze nog niet.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij noa is het net of ze echt wilt praten het is niet alleen keelgeluid. het is echt heel leuk om te horen ze doet het vooral als ik volop tegen haar aan het kletsen ben alsof ze antwoord wilt geven :) .

13. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Volgens mij bedoelen de meeste hier mss gewoon ook keelgeluiden zoals agoe éh,uh en wat 'pruttelen'.
    Ik zeg tegen die keelgeluiden ook wel eens 'brabbelen'.

Elena doet ook net 'alsof' ze iets wilt zeggen maar er komt meestal gewoon goe,agoe en zo uit :) Zie er nog niet echt ineens mama uitkomen :)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Haha, dan is ze wel erg bijdehand. Jarissa houdt het voorlopig bij oerkreten en uh/ah enzo.

15. evon

evon Actief lid

May 18, 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Echt bewust lachen (dus niet die trekkingen rond de mond tijdens slapen bijv.)...7 weken
    Gewone geluidjes...weet ik niet meer precies
    De keelgeluiden als Agoe / Ga / Kauw / Ouw etc. en echt reageren als ik praat...rond 8 weken

16. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Lachen vanaf drie weken en hij begint nu soms al een beetje met geluid te lachen. Nu keelgeluidjes, nog niet echt brabbelen.

17. sheena

sheena Lid

Sep 26, 2006
    30
    0
    0
    de eerste keer dat ze echt bewust lachtte en geluidjes maakte was ze zo 4 bijna 5 weken . Erg mooi om te zien die bekkies die ze dan trekken erbij .. heerlijk ! :)

18. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    heel herkenbaar, of je ziet het mondje bewegen en er komt alleen geen geluid uit.
    dat doet wesley ook al vanaf 3 weken.
    heerlijk om mee te kletsen en uren naar te kijken.
    maar het echte lachje doet hij sinds deze week pas.

groetjes susanne

19. Littlebird

Dec 6, 2006
    55
    0
    0
    Studente en a.s. moeder
    Ja het eerste lachje was hier ook met 3/4 weken. Hij was precies een maand toen we het konden uitlokken om op de foto te zetten. En nu is hij volop bezig met de geluidjes. Het is inderdaad nog niet het echte brabbelen, maar echt keelgeluidjes. Uh, Eh en af en toe een nephoest ofzo.. Geweldig om zo een gesprek te voeren tijdens het verschonen, wat dan weer heel lang duurt natuurlijk.

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat is dat geweldig he om de kleine voor het eerst zo te zien lachen... Ik heb een paar foto's gemaakt ze staan in mijn album we waren net op tijd het heeft ff geduurd maar ze zijn gelukt :D

Share This Page