hele droge wangetjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by zonnestraal, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa heeft een heel gevoelig huidje. Ik doe in haar badje wat zemelen, wat haar heel goed helpt. Haar wangetjes zalf ik bij elke verschoonbeurt met bepanthen, dit trekt beter in de huid dan vaseline. Eigenlijk helpt het haar niet, maar doe ik het niet, dan worden haar wangetjes zo droog dat er echt rode ruwe plekken op komen.

Heeft iemand van jullie tips wat ik eraan kan doen?

2. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    als desmond droge wangetjes heeft smeer ik het in met droge wangen creme van zwitsal en anders gewoon met baby ollie dat is ook heel vet en werkt goed.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Voor Lotte gebruik ik bij droge delen (in haar geval duimpje vanwege het duimen) een creme met vaseline en parafine. Dit is op recept van de HA..

Voor de wangetjes heeft Lanette creme hier altijd goed geholpen

4. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Mijn zoontje was heel droog bij de geboorte en bleef maar "vervellen". Zijn sokjes moest je gewoon uitkloppen! Alles geprobeerd, niets hielp. Mijn schoonmoeder raadde me aan gewone olijfolie te proberen en zie daar : na een paar dagen een glanzend glad huidje en dit is nu nog zo !

5. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoe gebruik je dan de olijfolie?

6. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Mark is allergisch voor Zwitsal babyolie. Ik gebruikte het voor zijn gezichtje, maar zijn huid werd warm en rood!
    Ik gebruik nu Balneum badolie voor in het badje op aanraden van het CB. Ik vind dit fijner dan Zwitsal badolie.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar! Vigo vervelt behoorlijk op zijn handjes en vingertjes en gewone creme helpt niet...

8. Esmeesmama

Esmeesmama Actief lid

Dec 29, 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Esmée heeft ook hele droge wangetjes en dat smeer ik een paar keer per dag in met "weer en windbalsem" van Weleda. Echter super-spul, ik kan je echt aanraden om het eens te proberen. Er zit geen vaseline in, dus het sluit de huid niet af.

Esmée had erg last van ezceem en een droge huid, maar (mede) dankzij de weer en wind balsem is dat nu zo goed als over!

9. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    Ik gebruik op aanraden van het cb vaseline-lanette creme en dat helpt goed.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Cetomacrogol! Geweldig spul, kopen bij de apotheek, kost 2 euro :D

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Yup! Idem dito!

Share This Page