Lachen en de hik

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamamuts, Apr 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik ben benieuwd of nog meer kindjes dit hebben.

Benthe krijgt permanent de hik als ze aan het lachen is.
    Met name als ze moet schaterlachen, dan is het maar even en ze krijgt een hik aanval. Ook niet zo'n kleintje, nee d'r drinken hoor ik achter in haar keel klotsen.
    Wij doen echt niet enorm wild met haar, ook al trek ik een gek gezicht en ze moet lachen, krijgt ze de hik. En het duurt een eeuwigheid voordat het over is.
    Lijkt me irritant voor d'r, ik hou meestal dan ook maar meteen op.

Hebben meer kindjes hier last van en hoe komt dit?

2. brianda1980

brianda1980 Actief lid

Nov 26, 2007
    125
    5
    18
    Hier ook zo'n hikkerd als ze moet lachen :D . En het duurt wel 20-30 minuten voordat het over is. Ik voel me dan ook een beetje schuldig als ik haar aan het lachen maak, want ze vindt die hik vreselijk. Het wordt wel minder, want in mijn buik en nadat ze geboren is had ze echt heel vaak de hik. En nu alleen als ze lacht. Gaat vanzelf wel weer over denk ik.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Hier nog zo een meisje die de hik krijgt als ze gaat schater lachen.

Opzich wel "jammer" want ja je stop toch maar met gek doen als ze zo de hik heeft, wat hier wel helpt is even een slokje drinken (borst) geven dan is de hik vaak zo weer weg.

Ben benieuwd of ze dit zal blijven hebben of dat ze straks minder snel de hik zal gaan krijgen.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee krijgt vaak de hik als ze heel hard door het huis kruipt en enorm moet lachen dan is ze ff te druk en dan krijgt ze ook de hik.
    als ze eenmaal weer rustig is gaat het snel over

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    mijn nichtje is ondertussen 3.5 jaar en als zij een schaterlach bui heeft krijgt ze nog steeds de hik. ze daagt als ze hier is nikita heel erg uit en samen lachen ze zich een ongeluk maar al gauw hoor je de hik er ook tussendoor komen, vind t wel schattig haha

6. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

Aug 12, 2008
    308
    0
    0
    Ons zoontje heeft het ook, na een schaterlach de hik. Maar hij heeft er verder geen last van want hij lacht rustig door.
    Na wat drinken gaat het vaak inderdaad wel over of soms na het sabbelen op de speen bij het slapen gaan.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik moet ook hikken als ik echt heel erg dubbel lig. Het betekent volgens mij gewoon dat jullie kleintjes op dat moment ontzettend in een deuk liggen ;)

8. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Hier ook...
    ff gek doen en dan de hik..

Share This Page