Haj meiden, ik kan er echt niet meer tegen dat gehuil van mijn zoontje is 5 maanden en 1 week echt niet normaal meer als ik met hem ga lopen gaat iej huilen valt iej soms wel in slaap, als iej wakker is in zijn bedje huilen in de box huilen of om eten of omdat iej moe is maar vaak ook om niks in mijn ogen, word er zo gek van als ik een vermoeiede dag achter de rug heb en hele dag dat gehuil.... ik ben raden loos, als ik hem op pak dan is iej stil, maja kan niet de heledag met hem lopen en de heledag hem zijn zin geven? Hij weet het gewoon hoe ik ben als iej gaat huilen krijg iej allen aandacht van de helewerld maar ik kan gewoon niet meer aan nu. HELP iemand tips Als hij bijv zit te klieren met potjes gaat iej lachen en mij aan kijken en moet ik vaak lachen maar ook dat als ik dat blijf doen dan weet iej dat ik dat leuk vind en zeg ik NEE lorenzo niet doen mag nie gelijk huilen, als ik seruis tegen hem ga praten gaat iej huilen? HELP HELP HELP
Is dit nu de afgelopen dagen, of is hij zo vanaf de geboorte. Ik vraag dit omdat het ook een sprongetje kan zijn natuurlijk. Kijk als het altijd zo is, is het wat anders. Gr Karin
Pfff moeilijk hoor. Tobe heeft het overigens als ie net thuis is van het KDV. Dan is ie gewoon onwijs moe en heeft ie ontzettend veel prikkels gehad en dan gaat ie ook huilen als ie mij niet ziet of als ik hem even weg leg. Slaapt ie wel voldoende?
Wanneer was je uitgerekend? Kan het een sprongetje zijn. Dirk heeft daar de afgelopen 2 weken ook last van gehad. De ene dag meer dan de andere. Nu is het weer voorbij. Als ik het zo lees denk ik een sprongetje. Je kan er echt gek van worden, maar weet dat het tijdelijk is. Kan wel een aantal weken duren, maar dan is het meestel echt over. Heel veel sterkte. Gr Karin
Slaapt lorenso idd wel voldoende? want dan kunnen ze ook erg huilerig worden... En wat karin zegt kan ook nog een sprong, dan zijn ze heel anders dan anders gaat wel weer over, maar leuk is anders... En als je hem een speen geeft? is het dan niet beterder? Gjalt krijgt van mij alleen een speen als hij gaat slapen, maar als hij erg moe is bijv van een dag KDV en is jengelig (huilen doet hij bijna nooit nl) dan geef ik hem de speen nog wel eens...
De speen helpt hier ook standaard tegen het huilen. Niet dat ie dan direct volledig gekalmeerd is, maar hij vindt daar toch wel wat troost in en huilt dan in ieder geval even niet.