Matthijs voelt altijd redelijk warm aan. Daarom temp ik hem nog geregeld. Nu valt het op dat hij na het spelen in de box (kijken naar de mobiel en beetje met zijn armpjes en voetjes trappelen) 37,6/ 37,7 heeft. Dit is toch best hoog?? Als hij uit zijn bedje komt heeft hij meestal 37,2/ 37,3. Hij was een tijdje flink verkouden maar dat is nu veel minder. Hij oogt niet ziek. Is vrolijk en slaapt gewoon lekker. Ook drinken gaat meestal goed. Oh ja hij draagt mouwloos rompertje met lang broekje en shirtje met lange mouwen.. Is dit normaal of misschien toch even overleg met CB/ ha??
Hmm je zou hem eens een shirtje aan kunnen doen met korte mouwen of alleen een romper met lange mouwen+broekje. Mart is ook altijd snel warm en dat draagt hij nu. Verder is het vrij normaal dat de temp wat hoger is na inspanning, is bij ons ook zo. Zou je eigen temp eens op moeten nemen na flinke inspanning, is een stuk hoger! Verder heeft iedereen een andere basistemp. Mart heeft ook 73.3, altijd. Als er dan 0,3 bijkomt lijkt het alsof hij verhoging heeft. Terwijl als zn basistemp 36,7 was er niks aan de hand was. Ik zou dus proberen een kledinglaagje minder te doen met warm weer. Denk dat je kindje gewoon normaal is qua temp hoor!
bedankt voor je antwoord. Mijn man zegt ook dat ik hem te warm aankleed Kan inderdaad heel goed dat zijn basistemp al wat hoger is en als hij dan druk aan het spelen is in de box hij al snel boven de 37,5 zit.