Uit de mond stinken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beccie, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

Mijn dochter stinkt opeens vreselijk uit de mond. dat doet ze anders nooit. het is een hele vieze rotte eieren lucht:) zou dat kunnen komen omdat er net een kies door komt ?
    heb niet het idee dat ze keelpijn heeft ofzo en ziek is ze ook niet.

ze eet verder normaal en we poetsen goed haar tandjes.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja kies indd hier ook zo en vrij lang blijft dat (kies komt ook paar weken lang door)

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook denken aan kiesgeur, mijn dochter kan ook wat sterk uit haar mondje ruiken als ze keelpijn heeft of verkouden is, maar een rotte eierenlucht vind ik dit toch niet hoor. Is het echt zo erg?

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen idee of dat zou kunnen, zou het nog even aankijken anders toch even langs de huisarts als het echt zo blijft stinken.

5. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan een voedingsintolerantie zijn..

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Bij mijn dochter waren het ontstoken amandelen die een hele slechte adem veroorzaakte.

7. beccie

beccie Niet meer actief

tja rotte eierlucht is misschien wel een beetje overdreven;) maar weet niet goed waar ik het anders mee kan vergelijken. maar ik hou het even in de gaten en anders deze week maar even naar de huisarts :)

heb mijn moeder net laten ruiken maar die ruikt niks;) maar vanmorgen toen ik op haar kamer kwam rook de hele kamer een beetje vies. heb het idee dat het nu ietsje beter is.

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Je geeft het waarschijnlijke antwoord zelf al: doorkomende kies!

Deel Deze Pagina