ik weet dat sommige mensen erg chagrijnig worden als ze honger hebben en niet krijgen wat ze willen maar dit is too much!! kom op hoor....je kan altijd nog wat kiezen voor wat anders! Aanstellers!
Sorry maar moet er wel om lachen... Dat je chagerijnig wordt als je honger hebt, oke, maar je kan het natuurlijk ook overdrijven.
Ik moest ook enorm lachen hoor ... Vind het ook echt nieuws om uit te zenden op RTL .... NOT ... Kom op zeg waar gaat het over, echt wereld nieuws ... Moest ook zo lachen om die vent die commentaar gaf '' Misschien zijn de kipnuggets wel enorm lekker daar '' hahahahha
haha inderdaad stond versteld dat dit op rtl nieuws is! Die vrouw zou wel gedacht hebben..jullie geen piknugets voor mij! Dan maak ik kipnugets van jullie
Piknugets?...ik krijg ineens een heel raar beeld voor me. Denk dat die vrouw lange tijd op een héééééééél streng dieet heeft gestaan en zich had voorgenomen vandaag voor 't eerst weer naar de Mac te gaan.
hahaha sorry ging een beetje te snel met typen.. Zit hier in alleen op de bank er enorm om te lachen. @lucia dat kan inderdaad! Of ze had al zo lang geen sex gehad dat ze daarom zo boos werd dat er geen piknuggets meer waren
Hahahah LOL! Dan zou ze beter een MacPikken of Macpikshake kunnen nemen. Sorry, word er helemaal melig van!
hahahaha ja dan had ze daar ook naar kunnen grijpen Maarja blijkbaar doet de piknugget het toch beter...
hahaha ohneee ik hoop niet dat ik dat woord onthou, want dan zeg ik het straks echt bij de mac ahahaha