Zo, er is een topic over gekke mannen actie´s, waar wij zo smakelijk om kunnen lachen.... Mijn man kijkt op zijn werk wel eens mee over wat hier zo gebeurt, belde mij net en zei " kijk eens naar je zelf " "duh, ik toch niet dacht ik "... Ik stond bij de etos, vanalles gekocht, vraagt het meisje aan de kassa " mevrouw wilt u een zakje erom heen ? " Ik sta weer niet op te letten en zeg " jah lekker!" Kan er nog iemand zo smakelijk om zich zelf lachen?
Hmm ik had laatst wel zoiets...maar kom er ff niet op. Als ik me het herinner (ben zeef) dan post ik t wel Leuk zelf spot
ja hoor, nu ik zwanger ben vaak zat. ik haal woorden en zinnen door elkaar, zonder het zelf te merken, vergeet regelmatig waar ik mee bezig was en weet soms niet meer hoe ik woorden moet spellen.. mijn vriend en ik liggen regelmatig helemaal dubbel om die stomme dingen... laatst toen ik moe was zei ik: ik ga op een dekbed onder de bank liggen. ik had niets door, tot mijn vriendin grapjes begon te maken over een bank die een meter boven de grond zou hangen met mij eronder... helemaal dubbel hebben we gelegen
Ik wou laatst achter de Wii gaan.. Normaal staat het ding al aan of mijn vriend doet hem aan.. Ik wil er een ander spel in doen en loopt dat ding helemaal vast.. Ik mijn vriend er bij halen.. Had ik het spel er verkeerd om in gedaan..
Ach ik, Moest de auto naar de garage brengen en een collgea zou me opwachten bij de garage zodat ik vervolgens met haar mee kon rijden naar het werk. Sta ik bij de garage, is de deur nog dicht. Collega komt ook bij de deur staan en samen kijken we of er een brievenbus was om de autopapieren en sleutel in te gooien, dan konden we in elk geval op tijd op het werk komen. Brievenbus was nergens te vinden, dus ik roep nog anders schuif ik zo alles onder de deur door! Komt er een man op een fiets aan zegt ie: durven jullie niet naar binnen? De deur is gewoon open hoor! Stonden we daar al tien minuten te wachten. Of... Naar het ziekenhuis moeten om 9 uur 'sochtends. Manlief en dochter mee. Mijn man had de luiertas enzo al ingepakt. Hij zet onze dochter in de auto, ik pak de tas en wij op weg naar het zkh 30 km verderop. Daar aangekomen zegt ie, waar is die plastic tas? Plastic tas? Ja, waar de flesvoeding in zit! Op de keukentafel. Zegt ie ook nog, we zijn in het ziekenhuis, ik vraag anders wel even op de kinderafdeling. Ehh, ze zien ons aankomen, welke ouder vergeet nou de fles + voeding voor haar dochter? Uiteindelijk toch maar de stad ingegaan om alles nieuw te kopen.
ik dacht laatst na het autowassen dat ik een nieuw antenne moest kopen omdat deze helemaal naar voren was gaan staan, bleek dat er 3 standen op zitten en dat dat door het wassen was gebeurd, mijn man klikte hem zo weer terug terwijl ie me aan het uitlachen was
Haha dat mixen van woorden heb ik ook regelmatig: "Ja ik heb wel redelijke bierspenen!" Hmm er klinkt iets niet goed: oh wacht: beenspieren natuurlijk.. pfffff sindsdien sla ik de mannen van me af!
nog eentje dan Afgesproken met mijn schoonmoeder,middagje winkelen... ik had halve dag gewerkt en met haar afgesproken op een bepaalde plek, ik met mijn auto, zij met haar auto.... ik wachten, zag een zwarte mercedes... ik slome kijk er niet in wie daar in zit... deze rijdt langs en ik erachter aan. Ik dacht nog " wat rijd die hard, ze houdt geen rekening met mij" ( ik kende mij daar echt niet uit ). Hup de parkeer garage in, ik parkeer ook nog netjes naast die auto...tot ik tot de ontdekking kwam dat het niet mijn schoonmoeder was maar iemand anders Lichtelijk gepikeerde moeder aan de telefoon die vroeg waar ik bleef Dagje winkelen hebben wij maar moeten verschuiven.
oh... deze hoor ik nog regelmatig op verjaardagen voorbij komen: Om de hoeveel meter staan die hectometerpaaltjes eigenlijk?
Als ik ergens eten afhaal, bijv snackbar oid, en je hebt afgerekend en alles, en dan zeggen ze altijd '' eet smakelijk'' en ik met me verwarde kop zeg dat vaak '' hetzelfde'' hahaha
Deze is geweldig. Toen ik nog op school zat, zou mijn vriend mij ophalen, ik kijk naar een blauwe polo. Ik zie hem staan, en zag lange blonde haren, stap in en wilde vriend een kus geven, kwam nog net voor dat mijn lippen hem aanraakten tot het besef dat het mijn vriend helemaal niet was, het domme is ook nog dat die vent doodleuk tegen mij zij toen ik instapte, hoi schat. Hij zat ook op zijn vriendin te wachten en ik leek wel wat op haar. Ik werk veel met de telefoon, en laatst moest ik iemand opbellen, wij hadden het net over Julia Roberts, dus ik met mijn blonde koppie, goede middag, u spreekt met Julia Roberts van blabla, ik zou u even weer bellen. Die man aan te telefoon wist ook niet wat hij er aan had. En ik een keer op Schiphol, wij rijden daar, ik kijk op die platforms enz, zeg ik ineens, wauw, moet je eens zien wat een mooie tractor. Waarop mijn vriend zegt, jij bent ook echt een boerentrien he? Ik hoezo? Vriend: de meeste mensen kijken naar de vliegtuigen en niet naar de tractoren.
Hihihih Julia Roberts lol Ik moet eigenlijk wel lachen om foto's waar ik met een heel stom hoofd op sta. In juli moest ik met mijn bandje optreden bij een radioprogramma. Was de allereerste keer en ik was daarom best zenuwachtig. We hadden afgesproken dat we ons nieuwe nummer gingen doen. Die hadden we nog maar een keer of 5 in zijn geheel foutloos gespeeld, dus ik kreeg daar nog meer de zenuwen van. Nou dat nummer begon dus en ik speelde best lekker, maar nu komt het: het einde is nogal abrupt. En wat deed ik altijd in de oefenruimte? Juist, doorspelen! Dus het einde van dat liedje nadert en ik zie echt drie koppen me heel zenuwachtig aankijken en jahoor: Denise speelt vrolijk een tel teveel door ! En de gitariste lacht me gewoon keihard uit ! LIVE OP DE RADIO! NIET LEUK! Het resultaat is hier http://www.alfa-female.nl/audio/losing% ... 20live.mp3 te beluisteren Voor mij echt een grote blunder!
Ik mix mijn woorden hier altijd.. Voorbeeldje: i.p.v. 'Schat...kijk' werd het 'Schijt...kak' ..... :-s