Hahaha schijt kak! De tranen rollen over mijn wangen haha. Maar ik heb dat ook zo vaak, zou het eigenlijk moeten gaan bijhouden! Prietpraat boekje! Ik zei laatst dat ik heel posimistisch was ingesteld! En vroeg van de week aan mijn vriend of hij mijn bekded even wilde verschonen!
had ik een keer in een brief naar een klant, " u kut contact opnemen met ons via bovenstaand telefoonnummer...." ipv kunt....oh jee! echt niet leuk dat soort fouten, maar wel voor de collega's
of mijn moeder die met de wand ging hondelen.....hahahaha, is al heel lang geleden maar hij blijft leuk!
haha ik had een keer de bedden uit het matras gehaald of zwaaien naar iemand, die het helemaal niet is een oud buurmeisje van me die ging standaard ieder jaar op 1 april de dichte gaatjespan halen
mijn moeder had ook een keer zoiets.. hebben we het ook nog vaak over: even een dopje blikerwten bij de supermarkt halen!
Ik was vandeweek met m'n moeder 'Sneeuwwitje' aan het voorlezen.(nou ja, meer zelf verzinnen eigenijk) Zegt m'n moeder ineens: 'Ja, de stieve boosmoeder was erg jaloers op Sneeuwwitje!' Kwam niet meer bij! Ik heb ook regelmatig zo'n dingen hoor! cool+goed=goel schat+ventje=vatje enz...gewoon 2 woorden tegelijk willen zeggen.
hahaha pippeloentje, lig dubbel hier "u k*t contact opnemen met ons via bovenstaand telefoonnummer" whahaha.... => die is echt leuk! hahaha @ Ninien: Ik zwaai ook wel eens naar iemand die ik denk te kennen maar die het helemaal niet is... Ooow wat kan ik me dan schamen zeg
ik heb het heel vaak als je over iemand zit te praten.. van : jaaa piet dit en dat.. piet die kwam laatst.. en er iemand tussendoor belt.. en dan neem IK op: met piet omdat het nog zo in je hoofd zit
In het begin toen ik net deze baan had heb ik meer dan eens de telefoon opgenomen met de naam en afdeling van mijn vorige werk... Die mensen aan de andere kant helemaal verbaasd... "Maar ik bel toch met .....?" Ik *zo rood als een kreeft* "uhm... Ja, sorry! Zullen we het even opnieuw proberen?"
ik ben weleens de hond uit gaan laten zonder hond! tja eerlijk. liep al halverwege de straat met alleen de riem.
whaha ja precies! Ik ben doktersassistente en toen ik nog werkte en je had een drukke dag achter de rug kan je al raden hoe ik s avonds thuis soms de telefoon opnam: Met de assistente van dokter....
ik liep een keer naar huis en hoorde hele tijd telefoon overgaan , ik kijk om me heen mensen ,niemand nam op , wat raar zeg , en het bleef steeds opnieuw overgaan ,irriteerde ik me al dood aan , neem nou eens op zeg tot opgegeven moment ook nog tril voelde aan mij tas chipsssss dat was mij foon
kheb ook een keer me moeders hond buiten opgesloten de hele avond(was aan het ''oppassen'' op de hond).. ik was met der wezen wandelen (om 5 uur).. en ging via de tuin naar binnen.. dus ik binnen, ging eten maken, gegeten, lekker tv gekeken.. en ik denk om 9 uur: zo nog ff 1 keer de hond doen en dan slapen.. ik dat beest zoeken zoeken.. en ik schelden: KLERE HOND WAAR BEN JE NOU! KOM HIER!.. dus ik doe het keukenlicht aan.. en ik keek gewoon toevallig de tuin in.. zit ze heel zielig voor de deur naar me te kijken.. heeft dat beestje gewoon 4 uur buiten voor de deur gezeten! niet blaffen of piepen niks!
whahaha! niemand een psych gebeld voor je hahaha, echt leuk dat soort dingen, voor anderen dan vaak....
Ik was een keer in een pretpark in Duitsland, en ik loop zo tegen mn vriend te praten en doe mn arm zo haken in zijn arm. Ik verder praten, kijk ik, is het een oude vent waarmee ik hand in hand door het pretpark loop was mn vriend 5 min daarvoor al gewoon afgeslagen een gangpad in om een ijsje te halen. of ik werkte bij de SNSBANK, moest ik iemand bellen die heette Meneer Befje. Dus ik kon mn lach al amper inhouden, en met een collega waren we grappen erover aan het maken van Bef JE, Beft U etc. Dus ik bel, en ik zeg: goedemiddag u spreekt met ... spreek ik met meneer Beftu? Collega die naast me zat kwam niet meer bij schaamde me helemaal kapot